SURVEY: VINN IS TIL HELE SOMMEREN - betaling?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Anders

Medlem
Har akkurat registrert konto på euroads. har litt problemer med å finne ut hva de ulike kampanjene betaler, blant annet SURVEY: VINN IS TIL HELE SOMMEREN.

Er det bare jeg som er blind?

muffins

Medlem
Give the man a break :) Er ikke alltid så lett å finne ut av ting i starten, og spesielt euroads er veldig dårlig på å informere hva de forskjellige tingene er. Så for en som er litt fersk i gamet kan det være en smule vanskelig å finne ut hva alt er.

Har egentlig Euroads noen FAQ eller supportside i det hele tatt? Slike ting burde det definitivt være litt informasjon om hos et affiliate-nettverk.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har akkurat registrert konto på euroads. har litt problemer med å finne ut hva de ulike kampanjene betaler, blant annet SURVEY: VINN IS TIL HELE SOMMEREN.

Er det bare jeg som er blind?

Hei Anders.
Jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg og se hvor mye slike kampanjer betaler deg som affiliate. Det som er spesielt med slike kampanjer er at underveis gjennom undersøkelsen vil brukeren får forkjellige tilbud om produkter / nyhetsbrev som de kan melde seg på.

Det er derfor forkjellig inntjening på hver eneste som deltar i disse undersøkelsene, da det gjerne er noen som velger og bestille en DVD om katter og isbjørner, mens noen kun velger og motta nyhetsbrev med nyheter om Tuborg.

Du vil motta provisjon basert på det som brukeren takker ja til på sin vei gjennom undersøkelsen. Normalt får du alltid betalt for at brukeren melder seg på nyhetsbrev, da det stort sett er en av betingelsene for og delta i undersøkelsen.

Det er altså derfor du finner NOK 0 på disse. Hva du tjener avhenger altså helt av hva brukeren godtar av alt hxn får tilbud om gjennom undersøkelsen.

Slike undersøkelser kan gi deg gode kroner i kassa dersom du har besøkende som intresserer seg for slikt.

muffins skrev:
Give the man a break Er ikke alltid så lett å finne ut av ting i starten, og spesielt euroads er veldig dårlig på å informere hva de forskjellige tingene er. Så for en som er litt fersk i gamet kan det være en smule vanskelig å finne ut hva alt er.

Har egentlig Euroads noen FAQ eller supportside i det hele tatt? Slike ting burde det definitivt være litt informasjon om hos et affiliate-nettverk.
Jeg er helt enig med deg. Dette var velfortjent negativt ryktepoeng til Msited ltd.!:mad:

Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Eller at du ikke kan lese! Den undersøkelsen består av mange andre kampanjer som gir betalt! Selve undersøkelsen gir ikke betalt!

Skjerp deg. Er ikke alle som er like rutinerte. Det er lov å spørre om ting som dette uten at man skal få et surt svar tilbake. Vi har alle vært nybegynnere. Ryktepoenget tar jeg ikke standpunkt til, men jeg synes oppførsel som dette ikke holder mål. Du får trøste deg med at du akkurat fikk positivt ryktepoeng av meg i en annen tråd..;)

Anders: Lykke til..

Anders

Medlem
For å beskytte meg selv her så visste jeg at "selve" survey'en ikke ble betalt, men hva de besøkende huket av. Men for å matche opp de ulike survey'ene mot hverandre er det greit å vite hva de ulike valgene betaler.

Er det noe sted jeg kan finne dette?

picxx

WF 09
Men for å matche opp de ulike survey'ene mot hverandre er det greit å vite hva de ulike valgene betaler.

Dette hadde vært en jækla kjekk tilleggsinformasjon fra nettverkene, men stort sett betaler de mindre om du får lead via en slik survey enn om du finner annonsøren som eget program på deres sider. I tillegg har de også en god del email lister de selv drifter hvor de betaler veldig lite for hvert lead (helt ned i 50 øre / lead har jeg vært borti).

En god ide kunne kanskje være å lage egne slike "surveyer" og markedsført, men en vil jo da være avhengig av å få callback tilbake fra kampanjene man bruker.

Msites Ltd

Livsnyter
Min kommentar er ikke sagt i en sur tone.... det må være dere som er grinete når dere leser denne! Dere må klare å legge 2 og 2 sammen....

Han spør om han er blind......og jeg sier fleipete "eller at han ikke kan lese"......

Deretter svarer jeg på spørsmålet hans - hva er grinete med det??

Skjerp dere! Dere har alt for lett å se negativt på ting i stedet for å forsøke å se på ting med positivt fortegn!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Min kommentar er ikke sagt i en sur tone.... det må være dere som er grinete når dere leser denne! Dere må klare å legge 2 og 2 sammen....

Han spør om han er blind......og jeg sier fleipete "eller at han ikke kan lese"......

Deretter svarer jeg på spørsmålet hans - hva er grinete med det??

Skjerp dere! Dere har alt for lett å se negativt på ting i stedet for å forsøke å se på ting med positivt fortegn!

Når du sier det på den måten, så har du jo et lite poeng. Selv må jeg nå innrømme jeg ikke tok spøken din, men det var jo da mest fordi Euroads ikke har all verdens med informasjon på sidene sine, og enklere blir det jo ikke når Euroads ikke vil prate med oss.

Allikevel var det et eller annet med svaret ditt som fikk meg til og føle at du syns trådstarter kom med et dumt spørsmål. Om det var bruken av utropstegn etter hver eneste setning som fikk meg til og reagere, det vet jeg ikke, men et eller annet var det.

Det er bra du skriver at det var ment som en spøk. Du har kanskje rett i at jeg, og muligens andre har en tendens til og se negativt på måten noen andre formulerer sine svar på. Jeg skal banke det inn i hodet, og tenke på det neste gang jeg kommer over slikt noe. :)

Og du? 2 + 2 = 5! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp