Har akkurat registrert konto på euroads. har litt problemer med å finne ut hva de ulike kampanjene betaler, blant annet SURVEY: VINN IS TIL HELE SOMMEREN.
Er det bare jeg som er blind?
Hei Anders.
Jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg og se hvor mye slike kampanjer betaler deg som affiliate. Det som er spesielt med slike kampanjer er at underveis gjennom undersøkelsen vil brukeren får forkjellige tilbud om produkter / nyhetsbrev som de kan melde seg på.
Det er derfor forkjellig inntjening på hver eneste som deltar i disse undersøkelsene, da det gjerne er noen som velger og bestille en DVD om katter og isbjørner, mens noen kun velger og motta nyhetsbrev med nyheter om Tuborg.
Du vil motta provisjon basert på det som brukeren takker ja til på sin vei gjennom undersøkelsen. Normalt får du alltid betalt for at brukeren melder seg på nyhetsbrev, da det stort sett er en av betingelsene for og delta i undersøkelsen.
Det er altså derfor du finner NOK 0 på disse. Hva du tjener avhenger altså helt av hva brukeren godtar av alt hxn får tilbud om gjennom undersøkelsen.
Slike undersøkelser kan gi deg gode kroner i kassa dersom du har besøkende som intresserer seg for slikt.
muffins skrev:
Give the man a break Er ikke alltid så lett å finne ut av ting i starten, og spesielt euroads er veldig dårlig på å informere hva de forskjellige tingene er. Så for en som er litt fersk i gamet kan det være en smule vanskelig å finne ut hva alt er.
Har egentlig Euroads noen FAQ eller supportside i det hele tatt? Slike ting burde det definitivt være litt informasjon om hos et affiliate-nettverk.
Jeg er helt enig med deg. Dette var velfortjent negativt ryktepoeng til Msited ltd.!