Strø til softis

sKrud

Meget sliten student
Hehe..denne vet jeg ikke hører hjemme på dette forumet i det hele tatt, meen..

JEg er på utkikk etter e hel boks med lakris strø til softis. Hvor i alle dager kan jeg få kjøp dette? Er det noen plass online jeg kan kjøp det eller må jeg til den lokale kiosken å kjøpe det? Kiosken skal jo ha blodpris på en slik boks eller vil ikke selge den..

alle tips mottas med takk:)

Sist redigert:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Vi har noe som heter StorCash her, engros handel på alt slags slike ting som butikker trenger... dere har sikkert noe i samme sjangeren oppe i bodø også ?

STORCASH

i-net

WF 09
haha. softis strø på et webmaster forum. Lykke til.
softis-sjokolade.jpg

Helge

Profesjonell Googlesøker
Totalt offtopic: FU i-net, den såg NAMNAM ut <3 jeg vil haaaa!! :p

Knut

Medlem
Europris har strø. Har ihvertfall kjøpt der for. Regner med at de har det samme utvalget i alle butikkene sine. Ellers er det jo akkurat det samme som kakepynt, og det får du kjøpt hvor som helst.

Når det gjelder Storcash så tror jeg alle eller de fleste ASKO lagrene har utsalg

Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
StorCash er nok ikke i Bodø og finne. (kilde) Noe i samme sjanger har dere sikkert som Helge sier. Sist gang jeg var på StorCash her i Bergen kan jeg ikke huske og ha sett noe slikt, og det var da en skikkelig tur gjennom hele sjappa. Nå er jo altså StorCash kun for bedrifter, og private kan vel egentlig holde føttene utafor inngangen. :)

Håper du finner en løsning med Daniel da. Lykke til, så får du kose deg med softis. :D

Gaasehud

Medlem
200% off-topic: enig med helge at i-nets is så snasen ut! :D Jeg kurerer snasenhetstørsten min ved å steke et egg, det var det nærmeste jeg kom softis ATM. :p

peterandrej

pensjonert moderator
jeg pleier å ha ha O-boy på vanlige vaniljeis. Det smaker faen meg AKKURAT som softis med sjokoladestrø..

Bare prøv.

Gaasehud

Medlem
100% enig med testdriver, vi snakker tross alt om STRØ TIL SOFTIS her!! Og det er ikke noe du tuller med!

(Tror det er mange som har litt tid til overs i kveld, mye slarv på forumet :p)

Topp