Det er heldigvis folk inne her som har gjort det bra på aksjer nå også. Men det er jo et helvete for mange. Særlig for de som ble tvunget til å selge på tirsdag og onsdag.
For min egen del vet jeg at jeg har vært mindre aktiv her inne i de siste ukene..Dette skyldes rett og slett at døgnet ikke har mange nok timer...Sitter store deler av dagene på skolen/børs.. Å når jeg er ferdig med det jobber jeg med endel sider, både for meg selv og kunder..
Hadde bear i dag også ja..tar det ikke så tungt..kjøpte meg inn på 103.. Det kunne vært lurt av meg å solgt meg ut i dag tidlig..men har ikke hatt tid i dag..Men ser jo at jeg fortsatt er i pluss..å tror nok børsen skal endel lengre ned ennå.. Skal sitte i bear til OSE er under 300...evt. til den ryker på SL.. men til da...Sitter jeg godt..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.