Msites Ltd
Livsnyter
Brølere er ikke farlige, hvis du hadde gått igjennom mine gamle poster, særlig fra et par år tilbake, så ser du massevis av tullete brølere. Det er en gjennomgående sur tone jeg ikke gidder å høre på. Msites f.eks. er kongen av sur tone, fatter ikke at han gidder å være medlem på et forum som han stadig påpeker er så inne i gamper***a dårlig.
Saken er avsluttet nå syns jeg, hvis noen føler seg truffet så er det greit. Hvis ikke er det også greit. Jeg slår fast at 99% av medlemmene her er hyggelige, og så er det noen surpomper.
Så må jeg også slå fast at ikke alle medlemmer vet hvor hyggelige de er, fikk en PM fra et medlem som sa at han følte seg truffet og derfor ikke skal poste mer. Det er bare det at han poster bra...
At du som forumeier går ut og angriper enkeltmedlemmer sier litt om deg som leder av et forum. Hvis du mener jeg er kongen av sur tone tror jeg du skal gjøre en skikkelig statistisk vurdering av mine nesten 2000 innlegg her på webforumet, så ser du nok at jeg langt fra er noen negativ kar!
Jeg står for at jeg mener WF har tapt seg kraftig i det siste, og det er vel en ærlig sak! Jeg vet at det er mange andre som mener det samme her inne, men er redd for å si det da de blir nedsablet av deg som forumleder.
Jeg forholdet meg hovedsaklig til sak og ikke person når jeg diskuterer, noe som jeg mener er vesentlig i et diskusjonsforum. At du ikke gjør det synes jeg er langt utenfor de grensene som bør tolereres.
Det som for meg er litt artig er at du oppfatter meg som en surpomp, mens de fleste rundt meg i dagliglivet oppfatter meg som ekstremt positiv og som gladgutt. SÅ jeg vet ikke om det er jeg som utrykker meg utrolig dårlig, eller om det er du som er svært kritisk og negativ i din oppfatning av meg.