Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stenger posting for alle WF-medlemmer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tonny Kluften

Administrator
Jeg kommer etter hvert til å stenge alle medlemskap her på WF. Igjen er det noen tullinger som klarer å jage bort et nytt bra medlem her, annettelode, fordi de poster ren og skjær dritt. Med alle medlemskap stengt må hver enkelt medlem søke om å få åpnet sitt medlemskap igjen for de får postet. Det vil føre til at noen av de gamle medlemmene ikke kommer inn igjen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva har skjedd? Igjen noen som ikke klarer å oppføre seg?
 
Hva? Høres spesielt ut. Er det den tråden om domenet det er snakk om? Var innom der tidligere i dag isåfall, så ikke noe som var hakkende galt da, mulig det er kommet noe i ettertid, men denne ordningen du nå skisserer høres noe spesiell ut må jeg innrømme.

Mener også at løsningen til King Nothing høres bedre ut.
 

clinton4

Medlem
Må si meg enig med Robin. Av nysgjerrighet, hva var det som var ren og skjær dritt i den tråden?
 

picxx

Well-Known Member
Hvilken dritt er det som er blitt skrevet slik at anette fant ut at miljøet her inne ble for hardt?
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg stilte et par spørsmål til henne i tråden. Greit nok at de kanskje ble stilt på en litt gretten måte, men i følge ts var nok det på grunn av at jeg ikke hadde fått meg noe i helga. En som bruker den typen tematikk i sin diskusjon bør også tåle at det blir svart med samme mynt. Poenget mitt var uansett at hun ikke klarte å svare på hvorfor et domene var så bra som hun tydeligvis mente.

Om det er dette Tonny mener er så forskrekkelig håper jeg at han stenger min konto og ikke alle andres. Om det er slik at man ikke kan diskutere på samme nivå som dem man diskuterer med har jeg ingen ting på et slikt forum å gjøre, jeg mener til alt overmål at jeg beklaget mitt første innlegg og at jeg der kanskje var litt vell bisk i tonen, men jeg står for det jeg skrev uten at ts klarte å forsvare seg med annet unn underbuksehuor.

Jeg får si som et annet medlem jeg virkelig savner på wf

*poff*
 

allegretto

Medlem
Så hvorfor ikke svare på en litt midre gretten måte`? det er vel denne gretne stemninga som fører til at mange medlemmer rett og slett ikke gidder å bidra.
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg syntes ikke det var så fryktelig grettent skrevet når jeg skrev det, men så i ettertid at det kunne tolkes dit henn. Derfor beklaget jeg dette litt senere, men fikk bare svar fra ts med underbuksehumor uten å få svar på det jeg egentlig spurte på...
 

Frode

Medlem
Vet ikke hvilke innlegg Tonny sikter til, men ettersom jeg har skrevet i tråden er jeg vel skyldig til det motatte er bevist ;)

Finner det egentlig merkelig at en link til en side kun med annonser (slik den var i alle fall) får stå i fred, og ikke blir slettet av MOD. Annette er sikkert en bra person, men tør å vedde på at linken ble lagt ut kun for juicen, derav min kommentar....

Hadde hun derimot lagt den som signatur ville i hvert fall ikke jeg oppfattet det like sterkt som spam, men sånn går nå daga og helga er nesten slutt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Synes det er å overreagere å stenge absolutt alle kontoer, men det er jo Tonnys forum, og da gjør han selvsagt som han vil. Personlig mener jeg dog at en vel så god løsning hadde vært om Tonny åpent hadde laget en liste over de som ikke trenger å søke om å få åpnet sin konto igjen. Det hadde vært redelig, etter min oppfatning.
 

eplebiten

Medlem
Dette virker som en litt lite vurdert etter min mening. Men skulle dette skje, så blir det vel bare til at jeg ikke gidder å fortsette her.
 

Tonny Kluften

Administrator
Tidlig aprilspøk at alle kontoer blir stengt selvsagt, postet det for å gi de som føler seg truffet en støkk. Om det hjelper? Aner ikke.

Men jeg var egentlig inne på tanken på å stenge ned hele forumet noen dager.

Jeg blir veldig provosert over at noen absolutt må flagge alle mulige negative meninger, ihvertfall når det ikke er nødvendig, kom med konstruktiv kritikk, det er greit.

I den aktuelle tråden kunne man bare sagt gratulerer til trådstarter og hurra for deg som har funnet noe du er fornøyd med. Istedenfor maser man med masse negativt vås istedenfor å komme med konstruktiv kritikk.
Og mener man at tråden er postet i feil kategori så si ifra til en moderator så blir den flyttet.

Herved erklærer jeg Webforumet for et sted for positivitet og glede samt et sted hvor man kommer med konstruktiv kritikk. :)

NB! Surpomper kan nå stikke til freakforum.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp