20. desember startet jeg og noen kompiser et sportsnettside. I løpet av 10 måneder har vi klart å bli den største sportsavisen på albansk. I dag tjener vi ca. 250 - 300 Euro i måneden på nettsiden. Vi fikk en enorm vekst de første månedene, og vi er i stadig vekst. I skrivende stund har vi ca. 8162 LIKE på vår Facebook-side.
Jeg klarer derimot ikke å ligge på latsiden, og har flere nye prosjekter på gang:
- Nettavis
- Kjendisnettside
- Spillnettside
Jeg trenger samarbeidspartnere til alle disse tre prosjektene. Dere kan kontakte meg ved å sende PM. Grunnen til at jeg søker partnere er først og fremst finansiering, men også det å ha en partner som man kan diskutere med er svært viktig for meg. Dette er min erfaring fra tidligere prosjekter.
Jeg klarer derimot ikke å ligge på latsiden, og har flere nye prosjekter på gang:
- Nettavis
- Kjendisnettside
- Spillnettside
Jeg trenger samarbeidspartnere til alle disse tre prosjektene. Dere kan kontakte meg ved å sende PM. Grunnen til at jeg søker partnere er først og fremst finansiering, men også det å ha en partner som man kan diskutere med er svært viktig for meg. Dette er min erfaring fra tidligere prosjekter.