Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Størte tabber på nett

onlyme

New Member
Kunne vært artig å hørt om andres tabber på nett.

Mine 2 tabber er så ekstrem at jeg nesten ikke orker å tenke på de:D
 

picxx

Well-Known Member
Min(e) største tabb(er) er å ta andres ord for fast fisk uten å selv undersøke rundt det som faktisk har blitt sagt. Brent meg å det flere enn en gang.

Foruten å skrive på online forum med over 4 i promille da, men det er vel ikke tabber, bare dumskap.. :D
 

onlyme

New Member
Min flaueste var ved oppdatering av en adultside. Lastet opp siden i feil katalog på et non-adult domene. Klarte også å krasje min første side med 30k besøkende for dagen. En uke etter at jeg fikk indeksert 1.500 videoer på flurl ødela jeg hele siden:D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ikke verdens største tabbe, men stor nok. Skulle tømme en database, og endre jo da faktisk opp med og tømme feil database. Jeg, alkohol og data passer aldri sammen, og jeg lurer på når jeg skal lære meg akkurat det. :D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det virker som om det er flere her inne som har problemer med alkohol og data :p

Min største tabbe på nett, hmmm... Det må ha vært når jeg trykket et par ganger på egen adsense reklame (ja, fyyyy) og ble utestengt fra adsense. Dette var i de første idoltidene, og jeg hadde en side for tone damli aaberge (rundt 50,000 besøkende på en mnd). Og når jeg nå driver for fullt med å tjene penger på nett (på den tiden hadde jeg ikke mye peiling på ting), så har jeg ikke mulighet til å bruke adsense.

"Gøy!!" hehe, mistet et par 100 dollar der, i tillegg en del tapt inntekt i senere tid vil jeg tro.
 

Ståle

Medlem
Å glemme og fornye domener er en gjenganger.

Ja, den er kjip. Hendte faktisk med meg forrige uke. Har en middels aktiv side hvor domenet gikk ut. Fikk jo masse mail om det fra registrar før det gikk ut, men jeg bare utsatte det og utsatte det. Plutselig en dag så var det kun en landing page som var på domenet. Kjedlig. Men heldigvis så gikk det greit å få reaktivert det igjen.

Virker forresten som at det ødela litt i Google. Mindre trafikk ble det iallefall.
 
Sist redigert:
Topp