Større nettsted vurderes solgt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørnar

Blünder
Hei,

Jeg har et nettsted som har vært i drift ca 12 mnd. Domenet er noe eldre.

Nettsiden må anses som 40% ferdig. Ved ev. salg vil det være 100% i henhold til en oppgaveliste jeg har liggende.

Statistikk fåes på forespørsel, men ligger jevnt over 30k sidevisninger pr mnd.

Inntekter ligger på ca 2k i AdSense pr mnd, pluss noen tusen i linker og andre annonser. Selger du annonser selv, vil du lett klare det mangedobbelte.

Bygget på WordPress - relativt enkel administrasjon, men må påregne en time eller to i måneden i oppgradering. (det er flere WordPress-installasjoner)

Serverutgifter er ca 800 pr mnd, da nettsiden krever litt ressurser. Det skal ikke være nødvendig med flere oppgraderinger selv med 100% ferdig nettside.

Høy prisklasse, da siden selges med et enormt potensiale.

Kun seriøse henvendelser. Detaljer fås på PM, men har du ikke tenkt å bruke over 200k på dette, er det liten vits å spørre etter informasjon.

Detaljer om statistikk, inntjening og hva som gjenstår fås ved PM.

Mvh;
Bjørnar

Bjørnar

Blünder
Har fått inn to interessenter som har fått informasjonen som er etterspørt.

Antall besøkende, ikke sidevisninger, lå på 19.000 både i juni og juli, som er noen trege måneder.

Google Webmaster Tools forteller meg om 3 733 725 indekserte nettadresser, snaue fire millioner.

Det er ikke gjort offsite-SEO overhodet - ingen linker inn - null nada zip.

Og ja, siden er på norsk og .no-domene.

Sist redigert:

sKrud

Bygger og driver affiliate-sider siden 1998
Dette er et nettsted med et stort potensiale for den som har litt tid å bruke. Skulle gjerne kjøpt det, men er litt utenfor mitt nisje..

Bjørnar

Blünder
Hei,

Har hatt en liten miniferie, så har ikke fått svart på de siste PM'ene før nå.

Nå skal alle være besvart :)

Med hilsen

Bjørnar

Bjørnar

Blünder
Får noen henvendelser innimellom på denne, og har også fått bud.

Det er ikke ønskelig å selge denne nettsiden lengre, så det er ikke hensikt å sende flere henvendelser.

Tråd kan stenges.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp