@Truls Lurås
Hvilke opplysninger er det du mener jeg bør rette opp?
David Bosly sluttet som direktør for selskapet i september 2011, så opptreden hans i november 2011 var bare en ROLLE. Til daglig driver han selskapet BosComm hjemmefra i et boligområde et sted i England, hvis jeg bedømmer Google streetview riktig.
Den andre direktøren er bare en stråmann, så han er direktør i haugetalls av selskaper, men bare "på papiret".
Phoenix leier "virtuelt kontor" såvidt jeg kan bedømme, dvs. at selskapet antagelig har null ansatte bortsett fra eieren og eventuelle familiemedlemmer.
Antall ganger videoer har blitt vist:
Ja, jeg har funnet videoer som er vist helt opp til 8.000 ganger, men alle disse er betydelig eldre enn de jeg sjekket nå nylig (produsert høsten 2010 eller våren 2011). De første videoene jeg fant fra november 2011 er vist alt fra 15 til 30 ganger, med et snitt på ca. 20 ganger pr. video.
Hva er det egentlig du ønsker jeg skal rette opp?
Jeg ville normalt gjettet på at dette selskapet har gått på en kollaps, og deretter blitt restartet. Å forsøke å kamuflere dette ville vært hyggelig mot deg, men det ville vært kjipt overfor alle andre. Jeg foretrekker derfor å holde meg til sannheten her, istedenfor en påtatt falsk positivitet.
By the way, MLM er ikke en "bransje" eller en "industri". Det er rett og slett en markedsføringssmetode, og det kan også kalles en "forretningsmodell". Tradisjonelle forretningsmetoder har skapt 100-vis av ganger flere millionærer enn MLM, så du foretrekker tilsynelatende guruer som prater bullshit. Det virker som om du velger budskap som bekrefter dine egne holdninger (hva du ØNSKER skal være sant), istedenfor å søke etter sannheter? Det virker som om du blir stresset når folk påviser en mulig svindel der du FØLER ting burde være ekte?
Morten