Social Network Norway mest populær i Pakistan

Tony J

Alle skal få
At du ikke vet noe om det trenger jo absolutt ikke å bety at det ikke har skjedd, Lene. Det kan ha vært den tidligere sjefen eller for den saks skyld en annen ansatt som har gjort det, og det er nok overveiende sannsynlig at det er EN eller annen som har kjøpt likes, for den slags mønstre som det der oppstår ikke uten videre.

Og helt ærlig - hvis du jobber/har jobbet med denne typen ting en stund, så tviler jeg sterkt på at du virkelig ikke ser/skjønner det selv.

Enig med Torstein her. Jeg er ikke ute etter heksejakt på enkeltpersoner, men når det er en person som har jobbet i et firma som skal ha kunnskap på dette feltet stiller seg så utenforstående til det som blir sagt, fra folk som i teorien skal ha mindre kunnskap(?) på dette feltet, ringer bjellene. Jeg ser også for meg eventuelle kaffepauser og generell kommunikasjon der det er svært bemerkelsesverdig at ikke Lene her har hatt egeninteresse i å vite hvor alle likerklikkene har kommet fra? Det er mange profesjonelle SOME-bedrifter som gjør det veldig bra med en promille av denne "fanskaren" og dersom jeg hadde vært lene og sett at "min" bedrift gjør det SÅ bra i forhold til alle andre, så ville jeg selvsagt stilt spørsmålet til sjefen min hva vi gjør bedre i forhold til andre og hva slags strategier som er blitt brukt. Så nei, når skriver at du ikke vet noe om dette Lene så blir det vanskelig å stole på deg og det tror jeg de fleste skjønner. Faktisk hadde saken her kunne vært helt død hvis du hadde sagt "Ja det ble foretatt noen snarveier i forhold til å generere likerklikk som min sjef hadde ansvaret for og som ble stille akseptert uten at jeg nødvendigvis syntes det var bra. Nå i mitt nye firma så skal vi starte helt fra scratch hvor vi kun ønsker ekte fans og ekte tilbakemeldinger da det ble gjort mye feil fra tidligere som jeg ønsker å få bukt med" < Dette var kun et eksempel, men jeg antar at du føler at du må tviholde på den påståtte uvitenheten, men det er noe som heter at det aldri er for sent å snu også. :) Jeg ønsker deg uansett lykke til med ny bedrift og nye muligheter :)

Jeg har hele tiden svart at det har ikke blitt kjøpt likere i SNN siden oppstart mars 2012. Jeg startet i jobben samtidig som det gjort til et AS. Siden til Social Network Norway hadde da ca. 47.000 likere. Selvsagt har jeg spurt hvordan det er mulig, og jeg fikk 2 forklaringer som jeg faktisk godtok.
Den ene er som jeg har skrevet før at når firmaet ble opparbeidet (før min tid) ble det benyttet mange designere fra Østen. Det er så utrolig mange i Nepal, India, Iran osv som er på jakt etter sånne jobber så det er ikke vanskelig å skjønne at mange av disse naturlig nok ville like siden. Har dere sett innleggene fra andre på siden vil dette gjenspeiles der.
En annen forklaring som jeg også har stor lit til er at vårt navn vil fange mange Likes - spesielt i USA. (hvor vi også hadde en stor tilhengerskare) Filmet om facebook heter som dere sikkert vet Social Network.
Om mannen som opprettet siden vår har betalt for Likes før min tid kan jeg ikke svare på.
Men jeg har stilt spørsmålet og fått til svar at det ikke har skjedd. Kall meg gjerne naiv, men jeg har ingen grunn til å påstå folk lyver om akkurat dette.
Etter at jeg startet så ble liker-antallet endret. Det var helt nede på 34.000 likes.
Men ved å jobbe med ulike konkurranser og aktiviteter så økte antallet igjen, og kom på ca. 40.000. Disse følgerne var nordmenn som liker aktiviteter, og det er disse økningene jeg vil ta med meg videre i jobben med nytt firma.
Interne konflikter i SNN har tvunget frem store endringer. Siden Social Network Norway ble "tatt tilbake" av han som grunnla den, og er ikke lenger publisert. Jeg regner med den kanskje vil dukke opp igjen om en stund, da det høres ut til at grunnleggeren fremdeles vil bruke den. Jeg er i grunn glad for å kunne begynne på nytt, og slippe sånne diskusjoner som jeg har kommet opp i her i dette forumet. Takk for alle lykkeønskninger. Det setter jeg stor pris på.

Topp