Small favour?

xenimus86

Medlem
Hei!

En god venn av meg, "Barry Bandit" tidligere kalt 1armedbandit grunnet at han mangler en arm - er med i en konkurranse hos en avis i Bergen, et prosjekt kalt "Demo".

Her vil han få muligheten til å vinne et "stipend" på 10 000,- kroner, samt verdifull markedsføring i avisen i form av artikler.

Akkurat nå er det avstemming på gang på han, og lurte på om hvis dere liker musikken hans, om dere kunne stemt på han!
Dersom du ikke gidder å høre musikken, men kun stemme så tar det ca 10 sekunder fra nå, og jeg setter veldig pris på det.

Avstemmingen finner du her - Nå er det du som avgjør - ba.no - og stem på "Barry Bandit".

Nettsiden hans med hans siste sang finner du her Barry Bandit - News

PS: Vet noen om det går an å stemme flere ganger fra samme maskin på samme browser? ELLER: Vet noen om det går an å finne en URL som gir direkte stemme uten å måtte gå igjennom hele siden?

Takk!!!!

Ståle

Medlem
Stemme avgitt, og ikke bare som en tjeneste. Han fortjener virkelig stemmen. :)

(Forøvrig, ser jo ut til at han kan vinne uten "juks")

xenimus86

Medlem
Tusen takk! Setter pris på det!
Hehe ja det ser bra ut frem til nå, men vi har brukt FB en del ...

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Gitt stemme jeg også. :)

Uansett syns jeg du kan legge fra deg tankene om og jukse. Det er råttent og dårlig gjort mot andre deltagere. "Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg" er noe av det mest fornuftige jeg har hørt den lille tiden jeg har vært her på planeten.

xenimus86

Medlem
Meget sant, og vise ord!!!!
Men jeg tenkte kanskje at hvis det finnes på en måte samme som hos Kudos, hvor man kan lage en URL som gir direkte stemme. Men for all del, jeg syns musikken hans er såpass bra at folket selv burde avgi stemme uten at det blir juksing. Derfor syns jeg det er bedre å spørre pent, på forum som Webforumet :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Gitt stemme jeg også. :)

Uansett syns jeg du kan legge fra deg tankene om og jukse. Det er råttent og dårlig gjort mot andre deltagere. "Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg" er noe av det mest fornuftige jeg har hørt den lille tiden jeg har vært her på planeten.

Jeg synes at ordtaket er i grunnen feil, fordi den går ut fra det negative... Snu det heller: Det du vil at andre gjør for deg, gjør det du også.

I Nederland finns det en blog ("geenstijl.nl") - guttene bak er nokså dyktig på å "mobilisere massene", og har "sabotert" haugevis av online avstemninger ved å oppfordre leserne til å stemme. Det viser hvor lite gjennomtenkt mange avstemninger er - den med best marketing og eksponering er ofte den som vinner.

xenimus86

Medlem
Takk for alle stemmer, og hilser fra sjefen selv som også sier takk.
Desverre ser det ikke ut som om han vinner denne gangen.

UANSETT: Han har nå lagt ut albumet sitt, og det er gratis for nedlasting.
Dere finner det på Barry Bandit , er en del godsaker her hvis dere liker sjangeren ... :)

Topp