Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slik blir du rik!!!1!

Da beklager jeg det på det sterkeste at jeg ikke fikk fram det tydelig nok. Jeg la tråden i tilbakemeldingsforumet, og skrev dessuten setningen «Men jeg er sikker på at jeg har glemt ett eller annet og at siden kan bli mye, mye bedre. Har dere noen gode tips til hva jeg kan gjøre annerledes, tar jeg imot!» i innlegget, så jeg gikk ut fra at det var åpenbart. Men ja, jeg ønsker tilbakemeldinger.
 

Tonny Kluften

Administrator
Men er det ikke ålreit å få tilbakemeldinger på hvordan du ber om tilbakemeldinger da? Her på WF går vi i detaljer :D
Du har glemt en metode i den bli rik greia di. Det er å fortelle leserne at de kan kjøpe seg svinedyre klær, lease en fet bil og så oppsøke miljøer med penger. Penger avler penger og hvis du gir inntrykk av å være rik ohg vellykket vil de rike kaste penger etter deg.
 

Gaasehud

Medlem
Hehe, så du mener jeg – som mod – burde gitt mer konstruktiv tilbakemld, picxx? :D Nå så jeg mer på dette som en gedigen spøk fra olav til alle de som skriver og leser guider som er skrevet i en fei om hvordan du blir rik i en fei (og hvordan du skriver !-tegn i en fei [dette var prikken over i-en, olav]). ;)

Morsom sak du bør dele videre. Om jeg absolutt skal komme med noe konstruktivt må det være at designet kan forbedres(-verres) enda mer med fæle gif-er og store, glossy knapper. ;)

Men det var en større jobb enn jeg trodde å finne gode animerte GIF-er.

Hva er det du har røyka, kompis? Det finnes da ikke noe som heter "gode animerte GIF-er"?? :D
 

eightworx

Art Director
er jo ikke til å legge skjul på at denne siden, farge messig, komposisjons messig og det meste messig mangler endel... Men innholds messig synes jeg du har gjort noe unikt og er ikke ofte jeg sier dette men faktisk kanskje noe webb'en trenger!
 
Legger ikke skjul på at jeg er en fryktelig dårlig designer :) Men her er det iallefall ironisk ment.

(Årsak: Dersom folk ikke får en vag mistanke om at dette er ironisk allerede på første side, er det jo i deres øyne ingenting som skiller dette fra et tonn CCP-sider, og hvorfor skal de da bruke tid på å klikke seg videre? Jeg har valgt å bruke designet som virkemiddel for å trigge mistenksomheten, dere vet bedre enn meg om det fungerer eller ikke.)

URL-en i første innlegg i tråden oppdateres ikke lenger, den oppdaterte siden ligger nå på slikblirdurik.no. Tror jeg begynner å bli klar for å lenke til denne på Facebook og Twitter, jeg skal bare prøve å få løst problemet med at Adsense ikke er synlig først.
 

picxx

Well-Known Member
Tror jeg begynner å bli klar for å lenke til denne på Facebook og Twitter, jeg skal bare prøve å få løst problemet med at Adsense ikke er synlig først.

Kanskje vurdere noe annet enn adsense?
Med den frekvensen du omtaler ccp på siden er det jo ikke utenkelig at adsenseblokken nettopp kommer til å bli fyllt opp med ccp annonser :D
 
Det har du selvsagt helt rett i :) Grunnen til at jeg raskt bestemte meg for Adsense er at jeg helst vil ha så lite jobb med dette som mulig. Adsense har den enkle greia med at man ikke trenger å registrere seg mer enn en gang (de fleste andre jeg har vært borti har en egen registreringsprosess pr domenenavn), og at man får en kode man bare kan lime inn uten at man trenger å tenke på at annonsen utløper noen gang. Pluss at de betaler pr klikk og ikke pr salg, så klart.

(Når jeg tenker meg om er det den holdningen jeg har til omtrent alle nettsidene jeg driver ... Er kanskje ikke så rart at jeg aldri blir rik på annonser ...)

Burde kanskje vurdere noe annet, ja. Noen forslag til hva jeg bør velge? Det eneste kravet jeg stiller er at det er realistisk med en inntekt på 180 kroner i året slik at jeg tjener inn utgiftene jeg har til siden :)
 

picxx

Well-Known Member
Det eneste kravet jeg stiller er at det er realistisk med en inntekt på 180 kroner i året slik at jeg tjener inn utgiftene jeg har til siden :)

Legg ut et tilbud her:
Annonsering - Webforumet.no

Vil nok tro du får en god del henvendelser om prisen på plassen kun er 180.- året.
Regg deg en konto på openx.org så kan du f.eks. rotere 3-4-5 annonser og du kan gange opp antallet med 180.- :)
 
Topp