Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slik blir du rik!!!1!

Ja du leste riktig.
Endelig har jeg funnet noe som fungerer og
som mange vil prøve.Grunnen til at mange vil prøve det
er fordi så å si 100% av kundene tjener penger på dette.
Gå inn og se og prøv selv.

(OK, jeg stjal den introduksjonen fra en annen tråd i forumet, men her tør jeg faktisk påstå at det stemmer.)

Inspirert av alt for mange diskusjoner om CarbonCopyPRO har jeg trukket fram en gammel nettsideidé jeg opprinnelig hadde da World Games Inc var på toppen. Domenenavn er bestilt og vil bli lagt opp i løpet av morgendagen, inntil det skjer ligger siden her:

Slik blir du rik!!!1!

Men jeg er sikker på at jeg har glemt ett eller annet og at siden kan bli mye, mye bedre. Har dere noen gode tips til hva jeg kan gjøre annerledes, tar jeg imot!

(Jeg vet at Twitter-linken har problemer, fikser den når jeg finner ut hvordan. Vennligst ikke trykk på Facebook-linken heller, ettersom den linker til et domenenavn som foreløpig ikke er i bruk.)

Og en ting jeg vet at trenger arbeid men som jeg jobber med, er å legge til flere bilder. Men det var en større jobb enn jeg trodde å finne gode animerte GIF-er.

Er det forresten noen her inne som har forsøkt metoden jeg beskriver og ønsker å stå fram med bilde og et sitat som skamroser metoden, er det bare å si fra!
 

Gaasehud

Medlem
Helt fantastisk. :D

Likte aller best svaret på denne:
Eg tar utdanninga mi gjennom ei nettside der eg betaler ein fast sum for å vera medlem, og dei gir meg retten til å selja denne utdanninga vidare til andre, og dei har den beste opplæringa i heile verda på online marknadsføring ...
 

picxx

Well-Known Member
En blir ikke rik av å søke jobber på nav eller sjekke dinsides jobbsøkedb.
Hvorfor denne inflamable positive mottakelesen av dette?
Kanskje en burde det en selv foreslår?
eller bare rett og slett prøve å søke en jobb via dinside?

timeout!....
 

peterandrej

pensjonert moderator
En blir ikke rik av å søke jobber på nav eller sjekke dinsides jobbsøkedb.
Hvorfor denne inflamable positive mottakelesen av dette?
Kanskje en burde det en selv foreslår?
eller bare rett og slett prøve å søke en jobb via dinside?

timeout!....

Tror jeg snakker for alle her, når jeg sier "ojjj sann". (Driver du og drikker nå igjen? Trodde vi var enige om at du ikke skulle drikke og WF'e samtidig?)
 

picxx

Well-Known Member
Tror jeg snakker for alle her, når jeg sier "ojjj sann". (Driver du og drikker nå igjen? Trodde vi var enige om at du ikke skulle drikke og WF'e samtidig?)

skal ikke forstyre din energiske livsgnist jeg peter.. ;)

Tirsdag i 17-tiden ringte en journalist fra VG for å høre om ung-ufør-fordeler og unge uføre og slike ting. Så da svarte jeg på noen små spørsmål. Egentlig var jeg litt stresset, for jeg var på tur til bowlinghallen hvor jeg skulle spille biljardturnering...
 
Kom med alt negativt du har, picxx, det er en grunn til at tråden ligger i Tilbakemeldinger. :) Ble overrasket over så mange positive tilbakemeldinger selv, jeg klarer jo ikke å trekke så mye konstruktivt ut av det.

At det å søke jobb ikke gjør deg fryktelig rik med det første er jeg klar over. Men for mange vil det være et gigantisk steg i riktig retning. Tror at mange av de som søker opp "slike sider" ønsker stor rikdom, raskt, uten å gjøre så mye for det. Det finnes selvsagt unntak, men for de fleste av disse føler jeg meg ganske sikker på at det å ha en god jobb, kombinert med et mer forsiktig forbruk, vil være langt mer innbringende enn f.eks. CCP. Jeg vet for eksempel hva det å finne en jobb har gjort for min egen økonomi, selv om den jobben jeg endte opp med søkte jeg på et helt annet sted enn nav. Rik? Ikke ennå. Rikere? Veldig.

Dinside har forresten ikke en jobbsøkedb. Om jeg har gitt inntrykk av det er det et klart signal på at jeg må skrive det om.
 

picxx

Well-Known Member
Kom med alt negativt du har, picxx, det er en grunn til at tråden ligger i Tilbakemeldinger. :)

Ja, jeg ble selv overrasket.
Kanskje en sjekk av moderatorene her på wf burde være på sin plass?

Ting er flyttet på, og lagt inn bare i løpet av kort tid... det er IKKE akseptabelt!

Tonny bør asap sjekke opp sine modder... uten at jeg skal si det, men bare ett tips ;)
 
Ja, jeg ble selv overrasket.
Kanskje en sjekk av moderatorene her på wf burde være på sin plass?

Ting er flyttet på, og lagt inn bare i løpet av kort tid... det er IKKE akseptabelt!
Har tråden blitt flyttet på? Hm, det fikk jeg ikke med meg. Den er iallefall tilbake på riktig sted nå.

Men ellers er det vel ikke moderatorenes feil at brukerne er så overveldende positive til dette i stedet for å fortelle meg hva jeg kunne ha gjort bedre?
 

picxx

Well-Known Member
Men ellers er det vel ikke moderatorenes feil at brukerne er så overveldende positive til dette i stedet for å fortelle meg hva jeg kunne ha gjort bedre?

Det var skrevet som kødd (hele denne tråden er vel det, i ordets rette forstand).
 
Topp