Sjuke svensker

picxx

WF 09
Janteloven er fremskredende i alle land, så er også media som markedsføring.
Blondinbella hadde omtrent like mange besøk som en helt vanlig svensk (mote)blogg før hun ble hypet i mediene. Det spørs om ikke manageren (regner med hun har det nå) synes det har vært vel lite om blonginbella i skandinaviske medier den siste tiden. At bloggen blir lagt ned....hihi... :D

Msites Ltd

Livsnyter
Det som er litt spennende med Isabella Löwengrip - Blondinbella - er jo at hun/de har klart å gjøre henne til en såpass velkjent person over natten, og at folk blir så sterkt engasjert av det på begge fronter!

Og, da kommer mitt spørsmål - ville det vært det samme engasjementet om Blondinbella var 30 år og fremdeles hadde samme type stoff på siden? Elller er det det at hun er ung og fremadstormende som folk reagerer på?

Og, til slutt vil jeg si at stoffet hun publiserer er jo av den typen mange vil karakterisere som uinteressant eller "søppel" - men, allikevel har hun klart å fange en stor leserskare. Og, det på størrelse med de større nettstedene i Norge!

picxx

WF 09
At Blondinbella faktisk har fått til en suksesfull blogg er kanskje ikke så enkelt for alle å svelge....[/url]

Ikke enkelt for meg å svelge...
1: bloggen ser ut som en dritt
2: bloggen kan umulig tjene det man påstår per måned.

1: Bellas popularitet vil øke
2: en kan i fremtiden bruke bella som et reklameikon....det koster penger!
3:hensikten oppnådd!

Maja

Medlem
Interessant... en 17 år gammel jente blir angrepet i full offentlighet pga at hun skriver i en blogg.

Og dere bruker tiden på å drøfte inntektene hennes...

Msites Ltd

Livsnyter
Interessant... en 17 år gammel jente blir angrepet i full offentlighet pga at hun skriver i en blogg.

Det er vel her kjernen med problemet er....penger! Folk generelt er alltid misunnelige på de som tjener mer, er mer populære etc... og det kom fort til syne her på bloggen også - enda vi er "proffe" innenfor i bransjen!

At hun gjør gode penger på bloggen er jeg ikke i tvil om, at de har funnet et fungerende konsept med blondinbella er jeg heller ikke i tvil om og at de har en mer langsiktig plan er jeg heller ikke i tvil om.

Tonny Kluften

Administrator

Vi bruker tiden på å starte en tråd om at svensker er idioter som mobber henne...

Interessant... en 17 år gammel jente blir angrepet i full offentlighet pga at hun skriver i en blogg. Og Maja bruker tid på å drøfte at vi drøfter inntektene hennes...

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Folk generelt er alltid misunnelige på de som tjener mer, er mer populære etc... og det kom fort til syne her på bloggen også - enda vi er "proffe" innenfor i bransjen!

Å herregud, Det er agurktid her på WF også skjønner jeg. Lage en sak av en ikke-sak.
Hvem her er misunnelig på henne? Jeg tipper at alle her unner henne pengene. Er det mulig for henne så er det mulig for andre.

picxx

WF 09

Det er det som er det fine med media, de skriver stort sett det de får presentert i sine pressemeldinger.
Jeg tipper at en eller annen slengte med leppa til løwengrip, manageren fikk en sinnsyk god ide, og plutselig fikk bloggen til 'blondinbella' noen tusen flere besøkende hver dag.

Og ja, jeg diskuterer heller inntektene hennes enn det som blir skrevet i pressemeldingene for å hype bloggen hennes.

Deezire

Medlem
Er ikke sikkert det kun er reklameinntekter hun får inn. Kan også være at manageren eller hvem det nå er som har kommet med disse tallene har pyntet litt på dem, og at det kanskje er noen hundre tusen i uka i produktverdier. Det er nok ikke få produsenter som prøver å prakke henne ned med sine produkter...

picxx

WF 09
Det er nok ikke få produsenter som prøver å prakke henne ned med sine produkter...

Problemet kan ligge akkurat der.
Muligens er det altfor få som ønsker produktplasseringer, og da må man markedsføre.....hvilket medie er da bedre enn tabloidpressen...

Topp