Sindre
Medlem
Jeg registrerte et domene i slutten av fjoråret/begynnelsen av året med utgangspunkt i mitt eget navn, Sindre. Ettersom sindre.no selvsagt var tatt for lengst, fant jeg etter mye idémyldring ut at jeg kunne registrere sindresindre.no. Det har navnet mitt i domenet (x2) og det kan også tolkes som Sindres indre.no... altså mine indre tanker. Og dette var ment som en personlig blogg, som skulle holde et langt mer personlig nivå enn Glabladet-innleggene mine. Her skulle jeg skrive alt jeg hadde på hjertet og gi F. Så domenet var genialt, ettersom det slår to fluer i en smekk.
Men jeg har ikke kommet ordentlig i gang enda, og i dag fikk jeg en henvendelse fra en person som hadde hatt samme idé som meg, og lurte på om jeg var villig til å selge det.
Det jeg lurer på er: Noen som har litt erfaring med domenesalg/handel? Noen som kan gi meg en pekepinn på hva et slikt domene er verdt? Spesielt nå som jeg faktisk har minst én person som er interessert i å kjøpe det?
Hva bør jeg forvente å få for et slikt domene?
Men jeg har ikke kommet ordentlig i gang enda, og i dag fikk jeg en henvendelse fra en person som hadde hatt samme idé som meg, og lurte på om jeg var villig til å selge det.
Det jeg lurer på er: Noen som har litt erfaring med domenesalg/handel? Noen som kan gi meg en pekepinn på hva et slikt domene er verdt? Spesielt nå som jeg faktisk har minst én person som er interessert i å kjøpe det?
Hva bør jeg forvente å få for et slikt domene?