Sindre
Medlem
Haha. PIP sier jeg burde begynne på 5000,-. Bjørn sier domenet er verdt 2500,-. Vel. Han andre Sindre sa han var villig til å betale 1000 kroner. Jeg sa til ham at jeg hadde tenkt på nettopp 5000,- som utgangspunkt, men at jeg var villig til å gå ned til 2500,- som absolutt minimum, ettersom han nevnte "1000".
Dette var før jeg leste de siste postene. Vi får se hva han sier. Regner egentlig ikke med å få solgt det, men det er greit, for som mattisaas sier, så vil jeg ikke angre i ettertid på at jeg solgte det "for billig". Men akkurat nå er jeg fornøyd med 2500,- ettersom jeg ikke har planer om å bruke det i nær fremtid. Jeg kommer kanskje til å angre hvis jeg ombestemmer meg senere...
Bare litt artig at vi tenker ganske likt her inne
Dette var før jeg leste de siste postene. Vi får se hva han sier. Regner egentlig ikke med å få solgt det, men det er greit, for som mattisaas sier, så vil jeg ikke angre i ettertid på at jeg solgte det "for billig". Men akkurat nå er jeg fornøyd med 2500,- ettersom jeg ikke har planer om å bruke det i nær fremtid. Jeg kommer kanskje til å angre hvis jeg ombestemmer meg senere...
Bare litt artig at vi tenker ganske likt her inne