Signatur?

Hei,

Jeg er relativt ny både på dette forumet og som bruker av forum i det hele tatt. Jeg lurer på om noen kunne bruke et minutt av sin tid for å fortelle meg hvordan jeg kan få en egnet signatur på mine innlegg. Fant ingenting under profilinnstillinger... er jeg blind?

Sist redigert av en moderator:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Tok et lite søk og fikk opp denne:

"Kravene er at du har vært registrert i 14 dager og har minimum 10 poster. I skrivende stund er det 12 stykker som fyller disse kravene, så de har nå mulighet til å legge til en avatar, samt skrive en signatur."

Niclas

New Member
Det var veldig snille regler. (Ikke meg imot om det endres til 100 innlegg og 1 år, hehe.)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå som vi har fått en oppklaring i det hadde jeg satt veldig stor pris på om du sluttet å legge til signaturene dine manuelt og venter til du kan benyte signaturfeltet.

sKrud

Meget sliten student
Ikke at det har noe med signatur å gjøre..

Men hvorfor er det slik at de som er mods får ha større avatar en resten av oss?

Skal mye til å få en avatar til å se bra ut i den størrelsen som vi vanlige brukere har... Mulig du kunne endret dette? (vet det er skikkelig dust å spørre om, men har små gleder i livet...;))

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg visste faktisk at det var en forskjell engang. Ser at vanlige medlemmer har en lavere begrensning. Kan ikke huske å ha stilt noe på avatars, men har iallefall stilt det til å bli likt for alle nå.

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
nettressurs: Du blir sikkert ikke veeeldig glad når du oppdager at Kenneth kjører nofollow på rubb og rake som måtte peke ut fra domenet. Inklusiv signaturen din og profilen.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal vel nevnes at det jobber vi med en løsning på. Om bare vbseo teamet får fingern ut av ræva snart så skal bare medlemmer av spesifikke grupper få slippe nofollow og det vil da selvfølgelig bli de aktive medlemmene på forumet..

Topp