Jeg har en helt ny nettbutikk og forsøker å bli synlig på internett. Intet nytt under solen altså. Jeg har forstått at jeg må lage gode nøkkelord slik at søkemotorene finner meg, men mitt problem er at de fleste av artiklene jeg finner forklarer mye om hele prosessen, men lite om det aller aller enkleste. Hvor skriver jeg inn ordene og hvilke ord skal jeg skrive mye av? Er det slik at jeg i nettbutikken min må bruke så mange beskrivende ord som mulig, og samme i bloggen?
I min butikk er det felter hvor jeg kan skrive produkt SEO tittel, kategori SEO innhold, eller produsent SEO innhold. Men jeg vet ikke hva det er jeg skal skrive inn så nå står de tomme...
Ok, det er vanskelig å gjøre seg forstått når jeg ikke har helt taket på noe av dette.
I min butikk er det felter hvor jeg kan skrive produkt SEO tittel, kategori SEO innhold, eller produsent SEO innhold. Men jeg vet ikke hva det er jeg skal skrive inn så nå står de tomme...
Ok, det er vanskelig å gjøre seg forstått når jeg ikke har helt taket på noe av dette.