picxx
WF 09
Og har du et større nettverk (20-40 blogger med ti poster på hver) som brukes til lenkebygging kan Google etterhvert deindexere alle bloggene selv om postene er unike.
Eksempler?
Og har du et større nettverk (20-40 blogger med ti poster på hver) som brukes til lenkebygging kan Google etterhvert deindexere alle bloggene selv om postene er unike.
På webmaster guideline sidene til google, mener jeg å ha sett at de anbefaler å ha mest mulig nisjebaserte blogger/nettsider. Eksempelivis, heller en blogg med fokus på epler(eple.com) og en annen med fokus på appelsiner(appelsiner.com) fremfor epler og appelsiner.com.. Så hvorfor skulle de da straffe en link som forteller om hvilke andre nettsider du driver.
Slik er det picxx, tro meg
Opprinnelig skrevet av Tonny
Og har du et større nettverk (20-40 blogger med ti poster på hver) som brukes til lenkebygging kan Google etterhvert deindexere alle bloggene selv om postene er unike
Om de kun blir brukt til linkbygging og ikke annet gir de jo hverken verdi for søkemotor eller brukere, og da forstår jeg at google deindexserer. Det jeg mente var at om det var blogger med ti "nyttige" poster, har jeg ingen tro på at google vil velge å deindexere bloggene på grunn av linking mellom bloggene. Om innholdet i postene er kopiert, duplisert, eller meningsløs søkemotormat er saken en helt annen...Og har du et større nettverk (20-40 blogger med ti poster på hver) som brukes til lenkebygging kan Google etterhvert deindexere alle bloggene selv om postene er unike
Before making any single decision, you should ask yourself the question: Is this going to be beneficial for my page's visitors?
By keeping all the links on the sites relevant to the blogs content, this is perfectly inside googles guidelines.
However, some webmasters engage in link exchange schemes and build partner pages exclusively for the sake of cross-linking, disregarding the quality of the links.
By keeping all the links on the sites relevant to the blogs content,the quality of the link will be perfect ant not a subject of pages exclusively for the sake of cross-linking..
Examples of link schemes can include:
Links intended to manipulate PageRank
Links to web spammers or bad neighborhoods on the web
Excessive reciprocal links or excessive link exchanging ("Link to me and I'll link to you.")
Buying or selling links that pass PageRank