Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker dyktig webdesigner til spennende prosjekt

Fremtid

New Member
Hei,

Jeg ønsker å komme i kontakt med utviklere på østlandet/Oslo som brenner for potensialet som ligger i komersielle webteknologier og digitale salg- og servicekanaler.

Det er nødvendig med kompetanse innenfor flere av følgende områder:

- Webproduksjon
- Webpublisering
- Interaksjondesign
- Grafisk design
- PHP
- HTML/CSS
- Webanalyse
- SEO
- Brukervennlig design
- Salg og markedsføring gjennom digitale kanaler

Og alt annet en dyktig webdesigner kan bidra med.

Det kreves at du kan referere til tildligere utførte prosjekter/jobber.

Du er:

• Strukturert
• Selvstendig
• Entustiastisk og engasjert
• Ansvarsbevisst
• Nøyaktig

Vi kan tilby:

• Engasjementsstilling med mulighet for forlengelse/fast ansettelse
• Selvstendige og kreative/nytenkende arbeidsoppgaver

Virker dette som noe for deg vil jeg gjerne komme i kontakt med deg.
Mer utfyllende informasjon venter de som tar kontakt på e-post: magnarstienhansen@gmail.com
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det Bazzinga prøver å si er at du i stillingsannonsen din søker etter en person som kommer til å være "jack of all trades". Kompenseområdene dere søker spenner innen flere vidt forskjellige områder.

Om dere vil ha kvalitet over prosjektet, så bør dere søke etter et lite team: En designer, en utvikler (webprogrammering) og en markedsfører (helst med erfaring fra prosjektledelse på web). Muligens et lite team av frittstående frilansere eller et lite byrå.
 

Fremtid

New Member
Nå var det vel flere av, ikke alle man måtte ha kompetanse innen. Og, det skulle vel ikke være en umulighet...
Stemmer..

Skulle gjerne ha ansatt alt som finnes av utviklere og designere (kanskje vi klarer å komme dit?), men i en oppstartsfase er vi på utkikk etter en dyktig webdesigner som kan bistå på flere forskjellige områder!
 

Tonny Kluften

Administrator
Det Bazzinga prøver å si er at du i stillingsannonsen din søker etter en person som kommer til å være "jack of all trades". Kompenseområdene dere søker spenner innen flere vidt forskjellige områder.

Det bazzinga sa var ikke riktig, han hadde ikke lest annonsen og kommentaren ble slettet, og du har heller ikke det skjønner jeg. Han ønsker å komme i kontakt med utviklere.
Men du fikk da laget en link til firmaet ditt...

EDIT:
Har slettet enda en kommentar her nå, hvorfor ikke bare lese annonsen før dere kommenterer?
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville sagt at jeg er enig med Kenneth. Føler meg mer som en 'renaissance man' enn en 'jack of all trades (master of none)', men det er ikke ofte man får ansatt slike (og ikke spesielt god sjanse på fora slik denne)...
PS: Booz talking? Jeg sjekker i morgen igjen... :§
 
Sist redigert:

Bazzinga

Medlem
Hvem leser ikke annonsen?

Overskriften på annonsen er "Søker dyktig webDESIGNER".
Står også uthevet "Og alt annet en dyktig webdesigner kan bidra med"

I tillegg bekrefter annonsør at han kun ønsker EN person og en WEBDESIGNER.

Så jeg vil påstå at min slettede kommentar om at skal man bygge hus bør man bruke en tømrer som kan male, og ikke en maler som kan snekre er riktig. Kanskje litt flåsete sagt, men ment godt :)


Det bazzinga sa var ikke riktig, han hadde ikke lest annonsen og kommentaren ble slettet, og du har heller ikke det skjønner jeg. Han ønsker å komme i kontakt med utviklere.
Men du fikk da laget en link til firmaet ditt...

EDIT:
Har slettet enda en kommentar her nå, hvorfor ikke bare lese annonsen før dere kommenterer?
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Beklager om jeg tolket innlegget feil. Jeg leste på lik linje med Bazzinga overskriften (som sier webdesigner) og så rett på listen over ønsket kompetanse fra denne personen. La også merke til denne setningen på slutten "Virker dette som noe for deg vil jeg gjerne komme i kontakt med deg".

Jeg forstår at du ikke liker at jeg lenker fra innlegget mitt Tonny (du kommer nesten ALLTID med en kommentar når jeg gjør det), så det er bare å slette lenken om det får deg til å føle deg bedre.
 
Topp