Jeg synes du burde justere ditt anslag av tidsforbruk - og det ville vært normal høflighet å svare på mail som jeg sendte deg når jeg påpekte at dette var en mye større jobb.
Når du leverer 58 filer/dokumenter som skal oversettes/renskrives så vil bare jobben med å åpne - lagre - lukke være en times arbeid!
Mitt anslag på denne jobben er minimum 5 timer - da har man kun 5 min på hvert dokument! Noe under dette har jeg liten tro på at man klarer.
PS! Jeg har gjort MYE av denne typen arbeid det siste året for en kunde av meg.
Godt mulig at jobben kan ta litt lengre enn 1-2 timer, det kommer vel også an på korrekturleseren. Men har selv sett dokumenene og er delvis enig, men dette kan jo uansett de som er interessert diskutere med Baku per PM eller e-post, så lager vi ikke mer styr ut av det her.
Det her er noen jeg kommer frem til med den som evt. er interessert.
Prisen er bare ett kjapt anslag. er det sånn at den som gjør dette gjør en god jobb og det faktisk ta 5 effektive timer så betaler etter det.
Er ikke ute etter å lure noen. Har jeg latt være å svare på melding fra deg msites så er ikke det meningen.
Synes dette var så vesentlig avvik fra hans estimat at det var vesentlig informasjon, og som sagt har jeg gjort en god del slikt arbeid det siste året, så jeg mener å ha kompetansen til å uttale meg om dette.
... ærlig talt. Når det opplyses at det er snakk om 1-2 timers arbeid og man finner ut at det i realiteten er snakk om 5 timer, blir det dumt å kritisere Msites for å sabotere. Det er jo ikke det han gjør! Han kommer med tilleggsinformasjon som retter opprinnelig innlegg. Det er reparasjon, ikke sabotasje.
Ikke lag noe mer nummer ut av det nå – ta kontakt med Baku om du er interessert, da diskuterer dere fram pris, jobben kan ta fra 2 til 5 timer. Fint med informasjon Msites, men nå blir sikkert oppdragsgiver og de som er interessert enige.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.