Ah, jeg har egentlig alltid hatt mer sans for å finne ut ting selv enn å bare stole på hva andre sier jeg... Da oppdager man gjerne så mye rart.
Her er et par linker du glemte:
Cloning Web 2.0: A Look at Copycat Applications
Web 2.0 Application J-Board Folkstr
også fant jeg denne nederste her
New management and Owner - Folkstr Support Forum
Så, det ser ut til at det er du/dere som eier det nå ja, men det er jo også helt tydelig at det ikke er du/dere som har utvikla det (er du vidar og tubheiaboy sønnen din, eller er det tubheiaboy som er ute med nytt navn og har fått pappa til å stå på papirene hos brønnøysund?). Ikke står det noe om tubheiaboys virkelige navn under "credits" der heller forresten, så jeg tror ikke noe på at han/du har hatt noe å gjøre med det før nå, siden det ser ut som Gary Reid har vært nøye med å nevne alle andre som har bidratt, og det ser ut til at siden ble tatt over nå nylig. Alle har vært snille og latt være å nevne navnet hans/ditt hittil, siden dette forumet her ranker veldig bra i søkemotorer, til tross for at han/du har prøvd å lure folk og blitt ferska skikkelig (
https://www.webforumet.no/forum/tjenester/767-web-og-grafisk-designer.html#post7088), men det har vært lett å finne det flere steder på nettet, så jeg foreslår at du/dere ikke pusher det så jævelig mye lengre nå, for det er få ting som er så lite populært i alt av kreative bransjer som copycats.
Det er jo også et "interessant sammentreff" at det er samme navn på brukeren som har posta på Norsk Webforum, som på den UB'en tubheiaboy var/er med i.
Regner også med at det er helt tilfeldig at de såkalte "logoene" tubheiaboy gjorde krav på å ha laget, og la ut på deviantart plutselig har blitt fjerna fra profilen din/hans der?
Blir jo også spennende å se hva som skjer med kvaliteten på grafikk og kode framover...
Åja, og jeg har lagra alle de aktuelle sidene over her, bare sånn i tilfelle du skulle få det for deg at det er lurt å endre opplysningene som står der.