Dere får si og mene hva dere vil.
Slikt som ovenfor preller av som vann på gåsen. Jeg har ingen skjult agenda, bortsett fra vanlige bedriftshemmeligheter, så derfor postet jeg denne
Jeg savner et underforum for markedsfring. - Forum - Hardware.no tråden på det norske forumet der jeg er mest aktiv.
Har dere ikke mer enn sure kommentarer å komme med, vennligst respekter at andre kan ha annet å gjøre enn å sitte å kommentere alt mulig.
Jeg hadde planer om å holde meg unna denne tråden da jeg fort så hvor den gikk hen, men klarte ikke allikevel.
Jeg ser at du har både lang erfaring, og høy kompetanse innen noen fagområder - men, det er også meget tydelig at du ikke har kompetanse innen det området du nå begir deg ut på. Så ta med noen råd når det kommer til salg av reklameplass.
Du nødt til å fortelle HVA du selger. Det holder ikke å si at man selger en annonseplass, og at man ikke gidder å forholde seg til demografi, lesertall eller annen statistikk.
Om prisen er dyr eller billig skal jeg ikke kommentere, for det er faktisk umulig å si det ene eller det andre.
Skal man være tilstede på forum og selge, må man forvente spørsmål og svare på dem på best mulig måte. At man har 56 nettsteder å administrere er da ingen unnskyldning. Jeg er sikker på at vi er flere her inne som har mye mer enn dette å administrere, men vi bruker ikke det som unnskyldning.
Én ting skal du få rett i - og det er at merkevaren/ditt personlige rykte er det som er mest verd. Og, derfor også det man skal være forsiktig med å angripe. Dette er det dessverre noen her inne som ikke klarer - ved å skille sak og person.
Å drive "skittkasting" på andre forum om dette forumet er en barnslig handling, noe jeg ville tro en mann med din ballast og livserfaring skulle holde seg for god for.
Ønsker deg lykke til med annonsesalget, men jeg tror nok du skal gi litt mer info for å få noen gode og fornøyde kunder.