sKrud
Meget sliten student
Regner med de fleste har fått denne i dag:
ikke nok med at finanskrisen spiser frykelig av mine oppsparte middler, men nå også av mine inntekter...:/
Nedjustering av tariffer.
Kjære affiliate,
Re:member sitt affiliateprogram har i 2008 opplevd stor vekst, en trend som ser ut til å fortsette.
Men, i lys av de siste måneders verdensomspennende finanskriser som har preget nyhetsbildet ser
Re:member det som nødvendig å gjøre vurderinger rundt lønnsomhet på nyere leads. Re:member ser det
derfor som en nødvendighet å redusere sine kostnader inntil en ordentlig analyse og evaluering er
foretatt. Re:member gjør regning med at man vil klare å gjennomføre denne evalueringen innen
utgangen av året, og at justeringen av tariffer må sees på som en midlertidig løsning inntil endelig
beslutning rundt programmets videre utforming er blitt tatt. Vi håper med dette at våre gode
affiliates avventer situasjonen og fortsetter sitt gode arbeid inntil endelige beslutninger er blitt
tatt. Re:member gjør regning med en oppjustering av tariffene tidlig neste år, men kan på nåværende
tidspunkt ikke gi løfter om hvordan strukturen vil se ut eller hvilke nivåer de vil ligge på.
Du vil bli informert så snart endelige beslutninger tas. Vi beklager de eventuelle problemer dette
vil medføre, men understreker at vi fortsatt er optimistiske i forhold til affiliateprogrammet i
tiden fremover.
Alle provisjoner vil under evalueringsfasen jevnt over bli redusert ned til 1,- per Lead/iLead
Med Vennlig Hilsen Re:member
ikke nok med at finanskrisen spiser frykelig av mine oppsparte middler, men nå også av mine inntekter...:/