pleb
Medlem
Hei,
er det noen som har noe «best practice» på å tillate/nekte rabattkodesider å delta i affiliate-programmet sitt? Vi har kjørt en helt åpen policy i flere år, men spørsmålet er selvfølgelig hvilken verdi den type nettsider har for å drive salg fra kunder som ikke hadde tenkt til å kjøpe i utgangspunktet.
Ofte er det kunder som allerede har vært inne på nettsiden og funnet en kode eller et tilbud via et Google-søk à la «NETBUTIKKNAVN + rabattkode».
Noen med erfaringer her?
er det noen som har noe «best practice» på å tillate/nekte rabattkodesider å delta i affiliate-programmet sitt? Vi har kjørt en helt åpen policy i flere år, men spørsmålet er selvfølgelig hvilken verdi den type nettsider har for å drive salg fra kunder som ikke hadde tenkt til å kjøpe i utgangspunktet.
Ofte er det kunder som allerede har vært inne på nettsiden og funnet en kode eller et tilbud via et Google-søk à la «NETBUTIKKNAVN + rabattkode».
Noen med erfaringer her?