haha, slapp av a. å kalle andres meninger for pisspreik burde du holde deg for god for. jeg har aldri snakket om gratis produkter. sier at de krever latterlige priser for vareprøver. de burde sende de ut til litt over kostpris, mye større sjans for at folk kommer tilbake hvis man får en rimelig vareprøve, og det vil de også tjene på i lengden.
merkelig hvor personlig du tar kritikk mot alibaba. siden er sikkert fin den, men må kunne kalles useriøs når veldig mange brukere der bevisst går inn for å lure folk. det er helt irrelevant hvorvidt alibaba.com i seg selv er seriøs; det er selgerne som faktisk er der man bør bedømme den ut ifra. og jo, jeg ville absolutt kalt finn.no useriøs hvis flesteparten av selgerne hadde ugler i mosen og det fantes tusenvis av artikler som advarer mot å handle der. finn.nos intensjoner hadde betydd lite i så måte. nå skal det sies at det ble bedre etter at et litt sikrere betalingssystem ble innført.
jeg mener uansett at det finnes bedre steder å handle enn alibaba.com. og at jeg ikke har handlet der er ikke et argument for at jeg ikke vet hvordan mange opptrer der, jeg har vært i kontakt med flere, men det kommet tydelig fram at det ikke var en ærlig person på andre siden hver gang. dessuten har kjenner jeg agenter i Yi´wu (verdens største "flee market") jeg eventuelt bruker hvis jeg skal handle fra Kina.