Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
For og svare kjapt, Ja, man skal fokusere på det svakeste leddet i bedriften, og det er du som bedrift også pliktig til å gjøre. For å dra videre på mitt eksempel, så skulle du som bedrift hjulet Kari slik at hun får den hjelpen hun trenger, og det er du pliktig til å gjøre. Dersom 1 av dine ansatte holder igjen dine 4 andre ansatte er du som arbeidsgiver pliktig til å forsøke å finne ut hvorfor dette skjer, og forhåpentligvis hjelpe vedkommende. Det hjelper ikke og finne frem verneskoene og sparke vedkommende på hodet ut døra. Det har du ikke lov til. Det er jo delvis også pga dette en bedrift er forsiktig før de ansetter hvem som helst.
At du som eier av en bedrift faktisk vil skylde på 1 av dine 5 ansatte dersom bedriften går fyken, da synker du jævlig lavt. Det er ingen andre enn deg selv som har vist hvor utrolig dårlig du er på det du gjør, og bare det at du tenker tanken på og skylde alt over på Kari (som det hadde vært ditt ansvar og hjelpe med problemene) syns jeg er galskap!
At du som eier av en bedrift faktisk vil skylde på 1 av dine 5 ansatte dersom bedriften går fyken, da synker du jævlig lavt. Det er ingen andre enn deg selv som har vist hvor utrolig dårlig du er på det du gjør, og bare det at du tenker tanken på og skylde alt over på Kari (som det hadde vært ditt ansvar og hjelpe med problemene) syns jeg er galskap!