Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med innloggingen

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Og du har ikke blitt det før, ikke sant?

Faen så irriterende. Jeg får bare beskjed om at det er masse latterlige ting. Prøv ditt og prøv datt. Problemet mitt er jo at jeg ikke kan teste når det faktisk funker og ikke.

Og enda mer irriterende er det at jeg ikke ser noe mønster..
 

Harlem

Medlem
Skjedde igjen for meg i helgen...
Utrolig irriterende da jeg hadde skrevet et laaangt innlegg!
Trykket "Send svar" og ble da utlogget...

Orket ikke og skrive det på nytt! :(
 

ansari

Medlem
Jeg registrert med for ca 5 min siden og forumet har allerede kasted meg ut 3 ganger.

Edit : 4 ganger ble utlogget rett etter jeg posted denne.

Edit 2 : 5 ganger det virker jeg blir logget ut hvergang jeg skriver innlegg og går til annan tråd.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da har nettopp en utvikler "sett på problemet".

Logg ut, trykk f5 og logg inn igjen. Er problemet fortsatt tilstede etter dette er gjort? (husk også å krysse av for at du alltid skal være innlogget!)
 

Knut

Medlem
Prøvd mange ganger... Det er jo rådet man kan få av en lærer på ungdomsskolen, burde vært LITT mer avansert, og givende, svar av en utvikler :)
 

ansari

Medlem
Jeg hadde problem i går men det ser ut til å virker idag.

EDIT : Problemmet er fortsatt der ble logget ut rett etter dette innlegget
 
jeg hadde dette problemet tidligere, men har ikke merket noe til de siste gangene jeg har vært innom.. En annen ting som irriterer meg er at folderne på forumets hovedside viser nye innlegg, men når jeg går inn i folderen vises det ikke hvilke(n) tråd som har fått nytt innlegg siden sist.
 
det skulle jeg visst ikke sagt.. etter jeg skrev innlegget over, klikket jeg på linken webforumet øverst:
Webforumet.no > Webforumet > Ris og Ros (og litt nytt fra WF)

deretter klikket jeg meg inn i generelt snakk og svada-folderen, og vips så var jeg logget ut.

edit: prøvde samme igjen, og denne gangen ble jeg ikke logget ut.. Ser ut som du har gremlins i scriptet ditt :p

edit 2: hmm.. har du sjekket hva du har satt gyldigheten på cookies til?
 
Sist redigert:
kun www.

men nå har jeg klikket rundt på alle linker her inne uten å bli logget av.. og i browseren står det http:// nå
 
Topp