Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med innloggingen

Dre_C

Medlem
Jeg blir med jevne mellomrom loggget ut av forumet. Har ikke funnet noe mønster i når det skjer, men har nå måttet logge meg inn 4 ganger på ca 10 minutter.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har ikke blitt kastet ut, men noen ganger er det noen sider (tråder) som laster ekstreeemt sakte.

(Jeg bruker FF)
 

picxx

Well-Known Member
Kan godt hende det er noe hos meg, da jeg kjører gjennom en jævla flaskehals når jeg laster inn noe utenfor dette jævla landet.
Deler kobling med 4 andre og en NIXkobling ut som jeg sikkert deler med de største firmaene her nede... blæh!

Bare rart at andre norske sider laster kjapt mens denne står å durrer å venter på å få frem knappene nede til høyre i flere minutter (opptil 10)...

Men...som sagt, kan det like gjerne være denne jævla ISP'en. Har akkurat skifta og er ikke 100% etter min mening.
 

picxx

Well-Known Member
WF ligger på en server hos Domeneshop. Dem er jo kjent for å være av kvalitet.

Jepp... vet om flere som ligger der som jeg kommer inn på lynraskt.

Sjekke om du har noen sperrer på IP'ene dine da. Jeg får tildelt ny IP hver dag.(tror jeg).
 

Niclas

New Member
Jeg bruker IE og har ingen problemer med hastigheten, men opplever det samme med hensyn til innlogging. Av ren latskap fortrekker jeg å være konstant innlogget overalt. Siste uken eller så har jeg opplevd at jeg ofte må logge meg inn påny i WF, merker det som oftest idet at jeg skal poste en kommentar.
 

Knut

Medlem
Når jeg bruke IE blir jeg ofte utlogget når jeg skriver ett innlegg. altså, klikker jeg på "Legg inn svar" knappen så er jeg utlogget. Også når jeg kommer inn på siden er jeg ofte utlogget. Dette gjelder også Firefox, men ikke så ofte. Det er for meg ett veldig lite problem, men en smule irriterende. :)
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Tipper det er et cookies problem Kenneth, sikker på at du har rette innstillinger i konfigurasjon ?

Jeg har forøvering ikke merket noe til det.
Tviler på at å oppdatere VB vil hjelpe.
 
Topp