Martin R
Medlem
Hei,
Jeg driver og skal få igang en nettside som jeg har planer om å satse på.
Derfor har jeg planer om å skrive et magasin til siden.
Jeg ønsker å bestille 10.000 magasiner i starten.
Jeg har planer om snakke med butikker om at de kan levere magasinet ut helt gratis.
Kommer til å gi til venner, familie, skolen, lærere, også videre...
Planen er å ha navnet på magasinet som siden min.
Deler ut magasiner til folk, så satse på at de besøker siden min.
Hvis jeg får mange gode tilbakemeldinger så ønsker jeg å ha et lite løsalg med magasinene for en billig penge. Der folk kan betale en liten sum for magasinet. Kanskje gjøre avtaler med butikker, narversen eller selge direkte over nett?
Skrive et magasin i måneden.
Bladet er A5 ark.
Hvis jeg hadde fått mange tilbud om annonsering, så ønsker jeg gjerne å trykke større antall for eksempel 50.000 brosyrer. Kommer an på hva folk ønsker å gi for en annonse plass.
Kategorien for magasinet er alt innenfor Helse.
- Helse og skjønnhet
- Seksualitet
- Trening
- Tips og råd.
+ Mye mer...
Over til spørsmålene mine:
1. Hvor mye kan jeg ta for annonsering i bladet hvis jeg produserer 10.000 blader?
2. Hvor mye kan jeg ta for annonsering i bladet hvis jeg produserer 50.000 blader?
3. Magasinet er på 64 sider, hvor mye vil eventuelt en hel side for annonsørene betale for en side?
Håper på gode kommentarer!
Jeg driver og skal få igang en nettside som jeg har planer om å satse på.
Derfor har jeg planer om å skrive et magasin til siden.
Jeg ønsker å bestille 10.000 magasiner i starten.
Jeg har planer om snakke med butikker om at de kan levere magasinet ut helt gratis.
Kommer til å gi til venner, familie, skolen, lærere, også videre...
Planen er å ha navnet på magasinet som siden min.
Deler ut magasiner til folk, så satse på at de besøker siden min.
Hvis jeg får mange gode tilbakemeldinger så ønsker jeg å ha et lite løsalg med magasinene for en billig penge. Der folk kan betale en liten sum for magasinet. Kanskje gjøre avtaler med butikker, narversen eller selge direkte over nett?
Skrive et magasin i måneden.
Bladet er A5 ark.
Hvis jeg hadde fått mange tilbud om annonsering, så ønsker jeg gjerne å trykke større antall for eksempel 50.000 brosyrer. Kommer an på hva folk ønsker å gi for en annonse plass.
Kategorien for magasinet er alt innenfor Helse.
- Helse og skjønnhet
- Seksualitet
- Trening
- Tips og råd.
+ Mye mer...
Over til spørsmålene mine:
1. Hvor mye kan jeg ta for annonsering i bladet hvis jeg produserer 10.000 blader?
2. Hvor mye kan jeg ta for annonsering i bladet hvis jeg produserer 50.000 blader?
3. Magasinet er på 64 sider, hvor mye vil eventuelt en hel side for annonsørene betale for en side?
Håper på gode kommentarer!