Et domene har den verdien kjøper er villig til å betale
Et domene har den verdien kjøper er villig til å betale
Sant...men stort sett må selgeren gjøre kjøper oppmerksom på at man har navnet (spam anyone?)...lol
Det er kunn snakk om riktig markedsføring.../QUOTE]
Bullshit!
Det er kunn snakk om riktig markedsføring.../QUOTE]
Bullshit!
Singeltube.com burde ha vært singletube.com.
Prissetting av et domene er vanskelig, fordi det (selvfølgelig) bare finnes ett eksemplar av hvert domene. Følgelig finnes det maksimalt én selger og som regel ingen kjøper.
Til forskjell fra for eksempel bruktbilmarkedet, der det er enkelt å finne en cirkapris fordi det til enhver tid er tusenvis av sammenlignbare objekter til salgs, med tilsvarende flere tusen kjøpere og selgere.
Det domenet jeg har tatt mest for er butikken.no. Det gikk for 50K, og jeg mener at det var altfor billig. Jeg kjøper det tilbake når det måtte være.
Domenehaier er noe herk når man har et prosjekt man vil sette til livs. Er ikke noe mer irriterende enn å komme inn på en ubrukelig reklameside med "domene til salgs".
Må da være bedre å ha muligheten til å kjøpe domenet, enn å finne ut at din ide allerede er satt ut i livet av noen andre?
Trur ikke det finnes et firma som heter Ring Utlandet AS, med det går ann å danne firmaet. Vet om mange som selger telefonkort over nett. Akkurat som du finner dem i utlending sjappene. Se for eksempel på denne nettsiden Global-Telefonkort.com - Telefonkort, Send penger via internett. . Mener derfor ringutlandet.no er enkelt å huske og vil antagelig få en grei ranking.