Er det noen av dere som har brukt pressemeldinger.no? Hva slags kriterier/hvor bra må en pressemelding være for å slippe inn? Holder det med type amerikanske artikler oversatt til norsk?
Det er jo en betalt tjeneste - så lenge den holder seg innenfor norske lover og det ikke er kun "søppel" som kommer fra deg tipper jeg du går igjennom!
Men, du bør vel passe på å ha interessant og relevant innhold hvis du skal få noe effekt ut av det!
Stort sett det første jeg gjør er å lese "om oss" seksjonen når jeg finner nye nettsteder....det burde du og gjøre ;-)
"Hvordan få tilgang til å legge ut pressemeldinger selv på pressemeldinger.no
For å få tilgang til publiseringsverktøy må man registrere seg via pressemeldinger.no. Dere vil da motta en bekreftelse på at dere er registrert, brukernavn, passord og en brukerveiledning. Det koster ikke noe å registrere seg, det er en fast pris for hver publisering."
Men det er veldig pussig at det ikke står noen prisliste noe sted. Jeg er registrert og har ikke fått noe prisliste på epost heller. Får prøve å poste da.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.