Litt enig med sKrud: en mulighet er å la tjenesten være gratis, så holder du deg til annonseinntekter. Men ellers synes jeg du bare skal ta betalt for tjenesten, og droppe reklame for betalende medlemmer.
Noe problem? Er vel ikke noe problem, nei - men om kunden slipper reklamen blir den sikkert mer fornøyd, og dermed har beholder du kanskje kunden, eller blir anbefalt videre. Men som sagt: bare et tips, funker sikkert slik som det er også.
At han nå skal ha reklame på siden sier vell sitt om det..eller?
Selv blir jeg mektig irritert om jeg betaler for en tjenneste og så sender de meg reklame eller stapper masse reklame inn i innholdet jeg har betalt for...
Om det er slik at du vil tjenne mer på tjennesten din så synes jeg du skal sette opp prisen evt. sette ned prisen (flere kunder..). Reklamen gir deg ingen gevinst.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.