Personlige landingssider

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Kunne gjerne tenke meg å se eksempler på personlige landingsider. Med det mener jeg nettsider (som oftest bare 1 side) som omhandler en privatperson. Typiske slike nettsider har ofte kort informasjon om hovedpersonen og linker til eventuelle andre profiler eller steder denne personen er involvert.

Synkronisering mot blogg, flickr, twitter osv er også veldig vanlig.

Merk: Jeg snakker ikke om blogg!

Har dessverre ikke gode eksempler annet enn disse to:

Kenneth Dreyer - Google Profile
Max Guedy | web designer

Har du noen gode eksempler?

Gaasehud

Medlem
Enwebside synes jeg er herlig. Landingssiden er først og fremst stilig med alle "snurrepipperiene", og samtidig følger den slagordet: enkelt og greit! Godt gjennomført, etter min mening. :)

(Han er forresten medlem her, om jeg ikke tar feil. ;))

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
enwebside.no er jo bare en grafikk som ikke engang inneholder en klikkbar lenke på epost adressen han viser fram der.. Jeg hadde håpet på eksempler på sider som synkroniserer ting fra forskjellige medier som flickr, twitter, blogg og litt annet div, samtidig som det fronter personen bak siden!

sKrud sine eksempler var mer i retningen av hva jeg leter etter.. :)

Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Familien har denne.. Fam. van Vliet
Slengte opp siden i begynnelsen av 2008 da vi skulle ut å reise noen måneder. Har ikke tenkt å gjøre så mye med den - livet er travelt nok som det er ;)
Det som (kanskje) er utenom det vanlige er redirecten til lenke-siden etter 30 sec.

Beklager - var ikke særlig web2...
Følte meg litt presset bare ;)

Topp