Penisforlengerkø?

allegretto

Medlem
Har hatt en slik i noen uker nå, og er storfornøyd. Har prøvd den på steder med dårlig dekning og ikke hatt problemer av noe slag, "uinpakket".

Sist redigert:

Santo

Active Member
Er det ikke litt besynderlig at tilsynelatende voksne mennesker stiller seg i en fjorttis-kø for å sikre seg denne mislykka designerdingsen man må pakke inn i en kondom for at den skal virke skikkelig? :confused:

Ja, det er mer enn litt merkelig...

Nutz

Med lem
Tror ikke jeg ville kledd en slik sak. Litt for høy klysefaktor blitt på disse Apple-produktene.

Gaasehud

Medlem
Vet dere... Det finne faktisk noen av oss som synes iPhone er en fantastisk bra telefon, UTEN å være fanboys. Det går faktisk an å bruke den flotte mobilen selv om man ikke alt annet utstyr i huset er merket med et eple.

Skjønt, vi er veldig få. Og vi sitter bare helt alene i en mørk krok. Og spiller Tetris på iPhonen.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jo, men de kjøper heller en billig iPhone(y) som ikke er R4 eller oppover, legger seg ikke i en sovepose utendørs uten at det er bål, kaffe og pølser å brenne og som husker ... ehm... hva var nå det igjen..

peterandrej

pensjonert moderator
Dette er rasisme på sitt verste! Skjerp dere......

Helt ærlig, den skjønte jeg ikke.

Forøvrig, Apples markedsføringsstrateger er jo viden kjent for å skape slike køer. Tror dere Apple VIL ha slike køer, og av den grunn med vilje leverer færre telefoner enn det er kjøpere? Klart de gjør. Og det er jo innmari, innmari, innmari lurt av dem.

I går ble iPhone mer omtalt enn alle andre nyhetssaker til sammen, både i nettavisene og i sosiale medier. I dag får de ennå mer, for nå vil jo avisene skrive om når Telenors nettbutikk brøt sammen pga den voldsomme trafikken, og selvsagt; den stakkarn sist i køen som ikke fikk telefon, osv.

Er dette litt patetisk av voksne folk? Jo, det er jeg enig i.

Sjefskoder

Sjefskoder
Stå i kø for noe sånt??

Nei, da er jeg mer enn fornøyd med min Nokia N900, som slår den jalla-telefonen langt ned i bakken og inn i skauen ;)
Alt den kan gjøre kan min og.. og enda litt til ;)

/S

peterandrej

pensjonert moderator
Nei, da er jeg mer enn fornøyd med min Nokia N900, som slår den jalla-telefonen langt ned i bakken og inn i skauen ;)

Tenkte jeg bare skulle kommentere denne typen utspill. Faktisk VIL Apple at dere skal prate dritt om iPhone. Desto mer, desto bedre. Dere forstår, iPhones hype handler mye om kundenes "kjærlighet" til produktet, noe som forsterkes av at det er dyrt og vanskelig tilgjengelig. Du får kjøpt en Nokia ganske lett i hvilken som helst butikk, en iPhone får du selvsagt "kun" hos Apples utvalgte samarbeidspartnere. Dette er selvsagt en bevisst strategi.

En del av strategien går ut på at andre skal "hate" iPhone. De som hater iPhone gjør at de som faktisk har lyst på en iPhone får enda mer lyst på en iPhone. Hadde folk vært likegyldig til iphone ville det vært ILLE. iPhone skal elskes og hates, det er liksom hele greia.

Så, Sjefskoder, gratulerer med stillingen som Apples gode hjelper :)

PS! Nei, jeg har ingen iPhone. Jeg har en Nokia 3500 Classic fra 2006.

Gaasehud

Medlem
Ja, Peter, Apple får nok mer reklame gjennom de som "hater" dem enn de som liker dem. Ta f.eks. disse antenne"problemene". En rekke andre mobiler har helt maken (for ikke å si større problemer), men det hører vi ikke noe til. Men iPhone som liksom er den ultimate elsk-hat-dings, den er plutselig verdens verste mobil pga. dette. Hvorfor ikke fylle opp alle nettaviser med dette, la oss lage storm i et vannglass. Det selger.

Synes både de som ELSKER Apple-stæsj – uten forsåvidt å ha noen stor kunnskap innen datamaskiner eller mobiltelefoner, eller gjør annet enn å sitte og spille på de og glise av hvor kult det er at alle produktene til samme produsent lar seg synkronisere – og de som HATER Apple-stæsj – som han som startet denne tråden(?) er litt patetiske. Til dere i den sistnevnte gruppen; husk at ved å oppføre dere slik lar dere Apple holde på akkurat som før. Hvis dere virkelig hater det selskapet og produktene deres så gi heller faen.

peterandrej

pensjonert moderator
de som ELSKER Apple-stæsj – uten forsåvidt å ha noen stor kunnskap innen datamaskiner eller mobiltelefoner, eller gjør annet enn å sitte og spille på de og glise av hvor kult det er at alle produktene til samme produsent lar seg synkronisere

Merkelig utsagn. Apples maskiner er jo slett ikke noen spillmaskiner. Jeg har ikke tallene foran meg, men jeg mener å ha lest at Apples produkter har en mye eldre målgruppe enn typiske PC-produsenter. Apple henvender seg til de "unge voksne" (25-35+) og folk i den aldersgruppen sitter ikke å spiller så innmari mye.

Demografisk vil jeg også anta at andelen jenter er MYE høyere blant Mac'erne enn blant PC'erne. Jeg vil også gjette at andelen Mac'er i "profesjonelt" bruk er atskillig høyere enn hvis man sammenligner med PC'er.

iPhone som produkt er jo komplett irrelevant for jenter i aldersgruppen 12-18 siden den mangler et brukbart kamera og slikt dill. Det er et produkt som helt opplagt henvender seg til sånne som meg, dvs høyt utdannede unge voksne i urbane omgivelser.

Topp