picxx
WF 09
Det er et produkt som helt opplagt henvender seg til sånne som meg, dvs høyt utdannede unge voksne i urbane omgivelser.
Visste ikke at du hadde flyttet?
Det er et produkt som helt opplagt henvender seg til sånne som meg, dvs høyt utdannede unge voksne i urbane omgivelser.
Visste ikke at du hadde flyttet?
Jeg var litt uklar – spill var egentlig ikke så essensielt. Poenget mitt var ikke at profesjonelle ikke velger Mac, for det gjør de som regel. Men at de som hele tiden forteller at de elsker Apple over alt på jord er de som faktisk ikke er så kyndige på IT eller jobber innenfor en spesiell nisje, men liker at den har "kult design" og slikt. Jepp, vil også tro at mange jenter foretrekker Mac, men det er nok fordi den ser bra ut for dem enten den er skrudd på eller ei, ikke fordi den har godt OS o.l.Merkelig utsagn. Apples maskiner er jo slett ikke noen spillmaskiner. Jeg har ikke tallene foran meg, men jeg mener å ha lest at Apples produkter har en mye eldre målgruppe enn typiske PC-produsenter. Apple henvender seg til de "unge voksne" (25-35+) og folk i den aldersgruppen sitter ikke å spiller så innmari mye.
iPhone som produkt er jo komplett irrelevant for jenter i aldersgruppen 12-18 siden den mangler et brukbart kamera og slikt dill. Det er et produkt som helt opplagt henvender seg til sånne som meg, dvs høyt utdannede unge voksne i urbane omgivelser.
Øhh. Det var meg det... – og de som HATER Apple-stæsj – som han som startet denne tråden(?) er litt patetiske. Til dere i den sistnevnte gruppen; husk at ved å oppføre dere slik lar dere Apple holde på akkurat som før. Hvis dere virkelig hater det selskapet og produktene deres så gi heller faen.
Men elsker å observere den idiotien disse merkevareavhengige utøver. Kunne aldri tenke meg å lovprise et OS, eller en maskinvare til de grader.
-Bli personlig fornærma og deppa fordi noen slenger dritt om en duppeditt er vel bare iPuddinger som kan bli, og kanskje noen Volvo-rånere fra Odal.
-Hele opplegget er til å glise rått av.. Dette er jo moro!
Bare det å se slike halleluja-tilhengere i Norge er jo helt rått.
-Omtrent som et realt maranatha-vekkelsemøte der folk dåner, lovpriser og gruppegriner. Stor applaus i salen når Jobs viser drag&drop i år 2009, yes!, imponerende!
iFolket er nok verd en egen studie, de er vel de eneste som har som mål å leve opp til en karikaturtegning av seg selv, mer og mer komiske blir de..
Jepp, vil også tro at mange jenter foretrekker Mac, men det er nok fordi den ser bra ut for dem enten den er skrudd på eller ei, ikke fordi den har godt OS o.l.
Tror heller mange jenter bruker mac fordi de ikke i like stor grad er interessert i å mekke og skru på alt mulig hele fordømte tida[...]
Tilsvarende skal jeg vedde på at HTC/android/et.c.-brukere primært er gutter/menn, mens iPhone nok har en mye større andel kvinnelige brukere. Hvorfor? Menn er oftere mer opptatt av tech/spec-runking, og da er det helt klart andre som kommer bedre ut enn iPhone.
Mer oppløsning på mobilkameraet driter jeg egentlig i, men kjappere er en fordel, og den "blitzen" er jo selvsagt heller ikke dum. Skal jeg ta ordentlige-ordentlige bilder så har jeg et speilrefleks til det. Mobilkamera er til der og da, og da blåser jeg i om kvaliteten ikke er 150%.