Pen måte å si at man må ha mere penger på

sKrud

Meget sliten student
Det er vell bare å si det rett ut.. Men om du har avtalt pris så er det ikke kunden din sitt problem... Men du kan jo si det på den måten at du ser at det er måter som kan forbedre den løsningen han har betalt for.. Å at dette vil kosta X mer enn hva avtalen var..

Men regner med at kunden din vil ha det beste mulige resultatet...å da er det vell bare å si det slik det er.. Budsjettet som er satt av ikke rekker til..

keep it simple..Folk er folk og alt det der..

-morten
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel, om du har avtalt pris, så har du vel sikkert også avtalt litt om hva som er inkludert (du bør ihvertfall ha gjort det). Hva står det i avtalen om bilder? Hvis dere ikke har avtalt noe om det, så bør det vel gå å snakke med dem, og si at du rett og slett hadde regnet med at de leverte bilder som var noen hakk mer klare til bruk.

Tror ikke du bør si at du hadde regna med å få dem HELT klare til web, og det håper jeg jo virkelig ikke at du hadde regna med heller, fordi det forutsetter jo at kunden har litt peil, som du sier at de ikke har.

Men det kan helt klart være et problem innimellom, kunder som legger til ønsker litt etterhvert. Noe fleksibilitet bør man nesten ha, men samtidig må man jo sette grensa et sted.
 
Sist redigert:
Topp