Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Onlywire byttetråd 1 for 2!

sKrud

Meget sliten student
Vet ikke hvor mye effekt dette kan ha.. Men prøver uansett..

Har nettop startet en ny side som trenger en liten boost, sier meg derfor villig til å kjøre en Onlywire på 2 av dine sider mot at du tar en Onlywire på denne siden:

Siden: CalculatePayPal.com - Paypal fee calculator!
Tags: paypal, fee, calculator, fees, ecommerce, calculate, calculators, conversion, currency
Comment: (Her kan du skrive hva du vil.. helst noe relevant..:p )


For de av dere som ikke har onlywire kan du registrere deg her:
OnlyWire: The Only BookMarklet You'll Ever Need!
Siden vil bli lagt til følgende bokmerker:
Backflip, Bibsonomy ,Blinklist ,Blogmemes Blue Dot,de.lirio.us,del.icio.us,Diigo,Excites,Furl,linkatopia,Linkroll,Looklater,ma.gnolia,Markaboo,Rawsugar,Shadows,Simpy,Spurl,unalog,Wink og xilinus!!

Denne tråden er i god DP ånd.. Men håper folk kan hjelpe til litt her..

Kom gjerne med tilbakemeldiger til SEO ting som kan være bedre på siden..

Å husk at jeg kjører 2 Onlywire for din ene!

-morten
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
hehe..ja man kan det..:) Det skaper en slags SU-status/streetcred og du vil få mer trafikk.. men for at jeg skal få mer trafikk så må du legge meg til som venn også..siden du bare har meg på fan listen din så ser du hvem jeg er..;)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Kjørte en onlywire på siden nå.
Har desverre bare 13 aktive sider (resten er enten ikke i drift, eller de godtar ikke nye medlemmer).
 

sKrud

Meget sliten student
Okey..men 13 er vell bedre enn 0..:) Kjører en Onlywire på 49Studio, har kjørt en på diggmeg fra før..

Flere som har lyst? Kjør på..Sitter å leser til eksamen så har god tid..
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Jeppp...Det kan jeg vell gjøre..
Kort og enkelt går Onlywire ut på at du kan ved et hjelp av denne siden legge inn bokmerker inn på alle de følgende sidene ved kun å legge bokmerket ditt inn i Onlywire.
Liste:
* Backflip
* Bibsonomy
* Blinklist
* Blogmemes
* Blue Dot
* de.lirio.us
* del.icio.us
* Diigo
* Excites
* Furl
* linkatopia
* Linkroll
* Looklater
* ma.gnolia
* Markaboo
* Rawsugar
* Shadows
* Simpy
* Spurl
* unalog
* Wink
* xilinus

Når du har gjort dette legger onlywire til ditt bokmerke på samtlige sider i løpet av kun kort tid..

Dette sparer deg både tid og mye bry..;)

Du kan registrere deg her: OnlyWire: The Only BookMarklet You'll Ever Need! , du må også registrere deg på alle bokmerkenesidene over også, får så å legge inn brukernavn og passord i onlywire..

Noe mer folket trenger å vite?

-morten
 
Topp