Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Online båtbutikk

basicus

SEO Eggspert
En av kundene våre søker partner i Norge for sin online båtbutikk for fritidsbåter. De tilbyr et nøkkelferdig opplegg hvor du ikke trenger å ha noe lager. Hele greia tilbys som dropshipping.

Ditt hovedansvar vil være todelt:

1. Oversette 45.000 produktsider til Norsk.
2. Besvare forespørsler fra Norske kunder som du tar videre med Tienda Nautica Online Lanautica.com, La Gran Tienda Nautica en Internet

Du må kunne snakke og skrive Engelsk rimelig greit. Systemet de benytter er basert på Zen Cart, så det er ikke alt for vanskelig å jobbe med.

Her er teksten Luis har sendt meg ang. tilbudet. Ta kontakt med han direkte på mailadressen du ser nederst for mer info.

Online Franchise Lanautica.com

Unique investment - self employment opportunity / Online Marine Store ready to go, Get your Online Marine Shop, ready to go with more than 45.000 products at best prices, secure payment, SEO services , online chat and much more high-tech features , We offer two types of collaboration:

1 - Lanautica.com brand Online Boat Store - price 8.500 euro / 400 euro - monthly

2 - Online Boat Store with your own existing Brand - personalized to your image - price from 2.500 euro / 400 euro - monthly

You will get great margins and single supplier with wholesaling prices, no necessary to have stock. For further information, send mail to info@lanautica.com
 

Erlend

Medlem
Tror nok vi snakker heltid kontinuerlig her. De har 45.000 produkter nå som alle trenger å oversettes om de skal ranke i søkeresultatene på norsk. Om en mnd. tid legger de til 10.000 produkter til om jeg forsto det rett.

Spørsmålet er jo også hvor rask man er til å oversette.

Og dette får man 400 euro for i måneden? hehehe
 

adeneo

Medlem
Forstår jeg det riktig at dette vil koste vedkommende interessent rundt 100k samt 4-5k månedlig for denne æren å oversette 45k artikler og sette opp nettsiden på egen host og domene ?

Får man da også betydelige rabatter på gjeldende listepriser på den nettsiden, slik at man er konkurransedyktig i forhold til Maritim, Sea Sea, Watski, Activ Marin og alle de andre landsdekkene kjedene samt de mindre nettbutikkene som driver med det samme ?

Det er en del produkter som er av merkenavn som har egne autoriserte forhandlere i Norge, og også noen, slik som Garmin, Raymarin osv. som har egne Norske avdelinger.
Jeg forstår at dette er sideimport, men er dette klarlagt med disse leverandørene, hva med garanti og reparasjoner osv.

Jeg ser at forretningsadressen og selskapet er registrert i Sveits, som i selv er rasende festlig med tanke på all den fine sjøutsikten og den lange kystlinjen Sveits har. På den andre siden er det selvfølgelig en del innsjøer med fritidsbåter i Sveits også, og selskapet ser jo ut til å rette seg mer mot de omkringliggende landene, bare fant det pussig ?

Produktutvalget er fantastisk, og med lave priser og dropshipping så er det sikkert muligheter til å i det minste til dels konkurrere med de etablerte Norske kjedene.
Var bare nysgjerrig på de ovenstående punktene, og vil nok si at dette sannsynligvis er mer jobb og bør være mer seriøst enn det nok mange tenker på når de hører dropshipping, også i forhold til oppstartskostnadene, og jobben som må gjøres før man i det hele tatt er på nett ?
 

basicus

SEO Eggspert
Som sagt, så la jeg bare ut hva Luis sendte meg. Jeg gjorde i grunn dette uten at han hadde bedt om det, siden jeg tenkte at dette kunne være av interesse for noen. Siden vi ikke har anledning til å ta tak i noe slik selv, så synes jeg det var for dumt å ikke legge det ut her.

Luis skriver "You will get great margins and single supplier with wholesaling prices" i det første innlegget mitt, så jeg går ut i fra at dette betyr at marginene skal kunne være interessante.

Ta det videre med han. Jeg sitter ikke på stort mer av info enn det jeg la ut.
 
Topp