Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Omskriving av engelske artikler

gjedda63

Medlem
Tar på meg omskriving av engelske artikler slik at de blir unike. 0.4 kr pr.ord.
Tekstene blir sendt gjennom copyscape for sjekk.
 

gjedda63

Medlem
Utvider jobbsøknaden med flere kategorier:
Omskriving av norsk tekst : 0.25 kr/ord
Omskriving av engelsk tekst : 0.30 kr/ord
Oversettelse fra engelsk til norsk : 0.35 kr/ord (ordinær tale)
Oversettelse fra norsk til engelsk : 0.40 kr/ord (ordinær tale)

Tekstene er garantert lesbare og sklir rett igjennom copyscape.
 

gjedda63

Medlem
Hehe..et klønete forsøk på å si at jeg ikke mener teknisk eller avansert engelsk hvis du skjønner hva jeg mener. Dagligdags engelsk.
 

picxx

Well-Known Member
hva er forskjellen på norske tekster om de blir sendt via copyscape eller ikke?
 

gjedda63

Medlem
De blir ikke sendt via copyscape eller article checker(gratis). Det er bare for å sjekke om de er tilnærmet 100% orginale etter omskrivningen.
 

picxx

Well-Known Member
De blir ikke sendt via copyscape eller article checker(gratis). Det er bare for å sjekke om de er tilnærmet 100% orginale etter omskrivningen.

Så om noen har oversatt artiklen før deg går det ikke gjennom?...lol
 

gjedda63

Medlem
Hehe..joa, det er bare å forandre den enda mer det. Tenk på PLR artikler som blir solgt til hundrevis og omskrevet hundrevis av ganger, da gjelder det å finne på finurlige ting.
 

picxx

Well-Known Member
Hehe..joa, det er bare å forandre den enda mer det. Tenk på PLR artikler som blir solgt til hundrevis og omskrevet hundrevis av ganger, da gjelder det å finne på finurlige ting.

Blir det ikke enklere å skrive en ny artikkel da? :rolleyes:
 

gjedda63

Medlem
Du har så mange måter å vri og vrenge en artikkel på så det er ikke noe problem.
Men du har jo litt rett i at det er nesten lettere å skrive en ny men med den velbrukte artikkelen som inspirasjon.
 
Topp