Tonny Kluften
Administrator
Hvilken størrelse dvs. visninger pr. mnd. fordrer dere for å "jobbe tett" med partnerne?
Magnus@clash-media.com skrev:Grunnen til at TD ikke reklamerer med høy pay out er nok fordi at de legger selv utolig lavt i forhold til mange andre. Ikke et vondt ord om TD fordi det faktisk er en bragd å komme seg dit de faktisk ligger. Men jeg synes at en payout på rundt 50% er for dårlig.
Msites Ltd skrev:TD skryter av å ha de beste trackingsystemer etc. Det vil si at de vil ha oss til å tro at vi får mest riktige tall fra dem.....noe mange av deres nedetider i systemet sår tvil om selvfølgelig.
Men, hvis TD har hele 77% utbetaling så synes jeg dette var en utrolig høy utbetaling! MATS - er dette faktiske tall - eller er det kun corporate policy?
Det er vel strengt tatt ikke poenget heller. Poenget er at de sier en ting og gjør noe annet.
Dette kommer ikke til å bli en verbal konflikt mellom TD.
Jeg er også enig at det er mange faktorer som spiller inn. Men å undergave at payout er en av de avgjørene faktorene bekrefter en del meninger jeg har om bransjen.
Msites Ltd skrev:Når det gjelder pay-out så er jeg på langt vei enig med Mats at det er mange faktorer som spiller inn, og det er jo hele mitt poeng. Men, hvis TD har hele 77% utbetaling så synes jeg dette var en utrolig høy utbetaling! MATS - er dette faktiske tall - eller er det kun corporate policy?
Msites Ltd skrev:Og, ditt sleivspark om at jeg ikke var på konferansen var litt under beltestedet..... jeg synes ikke opplegget deres var verd turen! Så da får dere bli flinkere til å friste affiliates istedet for å skylde på at vi ikke var tilstede.
picxx skrev:I bunn og grunn spiller det ikke noen rolle for meg om TD betaler 77 prosent og andre betaler 50 prosent, all den tid de som betaler ut 50 prosent likevel gir meg en høyere utbetaling.
Det setter jeg pris på, men håper vi da kan begynne å snakke om fakta og ikke synsinger om hva vi eller andre aktører i denne bransjen gjør eller ikke gjør?