Tonny Kluften
Administrator
Og nei brukernavn, vi har ikke satt opp payout. Kunden betaler mer.
supert, la dem blø!!
Og nei brukernavn, vi har ikke satt opp payout. Kunden betaler mer.
Hittil idag har jeg hatt hele 222 klikk på forkjellige slike "konkurranse-annonser" fra dem. Litt skuffende er det da å se at kun 24 av dem har gitt meg kroner.
picxx skrev:Over 10 prosent må vel sies å være bra.
Har du andre som konverterer mye bedre.
Msites Ltd skrev:Så du har selv regget på en av dem - det er det du forsøkte å si ja!
Jeg har selv en del småplukk med Clash - og jeg forsøker å ha en diaøog med dem for å få skikk på det.... dvs jeg er ikke klar til å slakte dem enda, men det har vært en del småting som i lengden kan være ekstremt irriterende totalt!
Jeg har vel også en litt merkelig opplevelse når det gjelder konvertering - men, velger å se det an litt til før jeg gjør en konklusjon!
Nei, fikk heller ikke noen epost i juni eller mai.. Og dessuten er jo statsen ofte nede ser jeg på siden deres. Internal server error står det ganske ofte..
Lukter det litt problemer i paradis her? Eller er det bare ferie?
øøø.. sikker på at du er i riktig tråd nå picxx?
Du kan si det slik at ca 70% av alle som klikker på disse annonsene er mellom 14-18år, og denne aldersgruppen mer eller mindre elsker konkurranser.. Det er derfor jeg syns dette er litt rart... Og hvorfor jeg ikke fikk provisjon for konkurransen jeg selv deltok i, syns jeg også er litt snodig...