Nytt firma - kontaktet av mange unyttige "hjelpere"

Pandora

Medlem
Jaaaa,
-da var foretaket registrert i brønnøysundregisteret
og telefonet glødet av ivrige stemmer som insisterer på at det er feil i opplysningene som er innsendt og de vil/må korrigere det for meg...

Og uansett hvor mye jeg insisterte på at det var ikke riktig så var det helt "umulig" å komme igjennom deres enetale. Til slutt bare "roper" jeg inn i telefonen at NEI, jeg skal ikke korrigere noe hverken her eller der, og jeg ønsker ikke å kaste bort tiden min med å prate med dere/deg!! .. -alt er i sin skjønneste orden!!, -og så la jeg rett og slett på.. Den ene etter den andre..

Har tenkt litt i ettertid, er det mulig at èn av dem var legitim?.. uff og uff.. Tror ikke det, men en liten "promille" lurer litt enda.. sukk..

Og tenker i samme slengen, stakkars folk som ikke er "obs" på slike "%¤&#")(/&%&¤"..
(mangler ord)

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg er jammen glad for at jeg er flink til å a) la være å ta telefoner fra numre som "ser suspekte" ut, b) sjekker opp numre på internett (telefonterror.no dukker gjerne opp) og c) lagrer alle numre under kodenavnet "Dritt, Ikke ta". Det sparer meg for mye tid senere :)

Pandora

Medlem
Takk og pris..

Haha, ikke bare bare å åpne firma i Norge nei.

Tipper at ca. 100 % av disse "%¤&#")(/&%&¤".. var "%¤&#")(/&%&¤".. ;)[/QU

..at jeg får litt medhold her.. :eek:

Var skikkelig ubehagelig å innta den holdningen, selv på tlf...

(men gikk lettere og lettere hver gang da :D )

Pandora

Medlem
Kjempeide..

Jeg er jammen glad for at jeg er flink til å a) la være å ta telefoner fra numre som "ser suspekte" ut, b) sjekker opp numre på internett (telefonterror.no dukker gjerne opp) og c) lagrer alle numre under kodenavnet "Dritt, Ikke ta". Det sparer meg for mye tid senere :)

Supert! Kjempelurt!..

Angrer veldig på at jeg ikke opprettet ett eget tlf nummer for firmaet..sukk.

Men skal absolutt gjøre det du har gjort og foreslår :D

Noen ganger ser man ikke skogen for bare trær :D

Takker hjerteligst rune69

picxx

WF 09
Selger du noe?...sånn ettersom du oppretter firma og slikt...

Hvis ja, hvorfor ikke benytte deg av den beste rekrutteringsplassen for selgere du kan få?
Første kontrespørsmålet kan jo være om de ikke er leie av å selge et produkt der de til stadighet får slike suretryner som deg midt i fleisen hele dagen lang.... så, plutselig selger de produktet ditt istedet ;)

Pandora

Medlem
Sukk..

Selger du noe?...sånn ettersom du oppretter firma og slikt...

Hvis ja, hvorfor ikke benytte deg av den beste rekrutteringsplassen for selgere du kan få?
Første kontrespørsmålet kan jo være om de ikke er leie av å selge et produkt der de til stadighet får slike suretryner som deg midt i fleisen hele dagen lang.... så, plutselig selger de produktet ditt istedet ;)

..jeg er da ikke noe suretryne.. :eek:

Men vanlig normalhøfflighet var IKKE godt nok til disse )(/¤&%#"¤% ..

Og det ble bastant referert til mine feilaktige og mangelfulle opplysninger som de måtte korrigere..

I motsettning til brreg som godkjente alt umiddelbart..

Tenker litt her, og er 100% overbevist om at jeg faktisk ikke ville hatt noen av disse i min eventuelle aktive markedsføring for mine produkter.. Sitter med en ekkel bismak i munnen over deres total mangel på service og kundebehandling..

Ville ikke like å bli assosiert med slike "annonsører/selgere"

:)

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Det hele er egentlig velidg enkelt. Si nei takk og legg på røret hvis du ikke er interessert. Som å trykke på av-knappen på TV hvis programmet er uinteressant

Gjør det gjerne på en hoflig måte, men får du en henvendelse til, så er det bare å si "Jeg har sagt nei før. God natt" og legge på røret

Speca

Medlem
Du får x antall telefoner fra noen selskaper som skal selge deg NUF. Panlegis Group, etc. Jeg bestemte meg for ikke å ta telefonen, men når det var over 100 ubesvarte anrop for tre numre i løpet av en dag, så tok jeg telefonen til slutt. De eier ikke folkeskikk, og jeg synes synd på de som lærer salg der. De kommer jo aldri til å få noen flere jobber.

Pandora

Medlem
Ja..

Det hele er egentlig velidg enkelt. Si nei takk og legg på røret hvis du ikke er interessert. Som å trykke på av-knappen på TV hvis programmet er uinteressant

Gjør det gjerne på en hoflig måte, men får du en henvendelse til, så er det bare å si "Jeg har sagt nei før. God natt" og legge på røret

..det er nok det beste å gjøre i slike situasjoner, og det var også det jeg forsøkte men det var faktisk noen som ringte opp igjen etter å ha blitt avist den første gangen.. og da.. uff..

"blir litt aggresiv av å tenke på det" :D

Pandora

Medlem
Man lurer..

Du får x antall telefoner fra noen selskaper som skal selge deg NUF. Panlegis Group, etc. Jeg bestemte meg for ikke å ta telefonen, men når det var over 100 ubesvarte anrop for tre numre i løpet av en dag, så tok jeg telefonen til slutt. De eier ikke folkeskikk, og jeg synes synd på de som lærer salg der. De kommer jo aldri til å få noen flere jobber.

..jo på om det virkelig er "noe viktig" da ja,
og så er det som du også sier så utrolig uproffesjonelt,
og rett og slett kan føles som trakkasering..

Gjentar meg selv; vil ikke bli assosiert med slike selgere/annonsører!.

"rister bestemt på hodet"

:)

Santo

Active Member
Jeg har sagt det i en del ulike tråder her før, men sier det gjerne igjen... ;)

Ikke registrer hverken telefon, telefaks eller epostadresse i Brønnøysundregisteret. Har du allerede gjort det bør du sende inn en endringsmelding og fjerne disse snarest mulig.

Da vil du garantert slippe mange slitsomme henvendelser fra alskens selgere som kontakter deg på telefon, spammer deg på telefaks om du har det og sender deg haugevis med eposter om all mulig drit fra norske spamselskaper.

Pandora

Medlem
Tenkte på..

Jeg har sagt det i en del ulike tråder her før, men sier det gjerne igjen... ;)

Ikke registrer hverken telefon, telefaks eller epostadresse i Brønnøysundregisteret. Har du allerede gjort det bør du sende inn en endringsmelding og fjerne disse snarest mulig.

Da vil du garantert slippe mange slitsomme henvendelser fra alskens selgere som kontakter deg på telefon, spammer deg på telefaks om du har det og sender deg haugevis med eposter om all mulig drit fra norske spamselskaper.

..om det var en mulighet, men tenkte vel at det ikke var det.. :(

Men nå er jeg ved godt mot og skal gjøre akkurat det snarest.. :p

Tusen takk til deg også Santo :D

Topp