nyoppstartet selskap søker sjefsutvikler

A

acredalyx

Guest
Stilling: Sjefsutvikler

Shoplabs søker en sjefsutvikler for å styre utviklingen av våre produkter, føre dialog og oppfølging opp mot 3-parts leverandører, samt lede vår interne utviklingsavdeling.

Vi ser etter en ung person som er sulten på nye utfordringer og tar disse på strak arm, du må samtidig ha god teknisk innsikt og forståelse for flere programmeringsspråk da du skal være med å avgjøre hvilke teknologier som vil bli tatt i bruk. Det er viktig å kunne jobbe selvstendig men samtidig bruke de rundt seg når det trengs.

venligst sjekk shoplabs.no for mer info.

Mvh Ole Marius Berg

A

acredalyx

Guest
Hei. Takk for dine spørsmål.
Når det går på kvalifikasjoner og erfaring er det ønskelig at du har god kunnskap til forskjellige programmeringsspråk da det er du som vil ta avgjørelsene på hvilke teknologier vi skal bruke og hvordan ting skal gjøres. Det er derfor veldig greit å kjenne til alternativene og ha mulighet for å sette seg raskt inn i nye teknologier som vil være bra for selskapet å bruke.

ut ifra det tilsier dette at du burde ha en del erfaring med programmering og jobbet litt med dette. Men det aller viktigste for min del er at man er sulten!

Mvh Ole Marius Berg

Tony J

Alle skal få
Hvem er dere andre i bedriften og hva skal dere gjøre? Skal sjefsutvikleren ha utviklere under seg eller skal han utvikle hele konseptet helt alene på egenhånd? Er det fast ansettelse det er snakk om?

A

acredalyx

Guest
Pr i dag er vi meg som er daglig leder, jeg har med to UX designere på laget, en på produkt utvikling / markedsføring, et advisory board bestående av personer fra butikk drift, pluss en ekstern designer.

Sjefsutvikleren skal på ingen måter utvikle det hele alene, det vil ta for lang tid og ikke være optimalt. Sjefsutvikleren vil først og fremst delegere oppgaver til utviklere under seg, så det er snakk om leder ansvar også.

Dette er en oppgave som absolutt er fulltid og med fast ansettelse.

Topp