Når jeg ser på denne siden så tenker jeg med en gang på VG og abcstartsiden. De er to av de mest trauste sidene i landet i dag. Men de drar sinnssykt med trafikk. Jeg tror at han som var ansvarlig for politi siden tenkte på VG som er den største i Norge.
Dersom man lager en side med design som er 10 år gammelt så er det noe alle forstår og alle har sett før. Akkurat som VG.
Dersom jeg hadde vært sjefen for politiet ville jeg lagt alle nyhetssaker i en footer da de ikke vil være andre enn politiansatte som leser de allikevel. Der nyheter ligger i dag ville jeg lagt ut viktige beskjeder til publikum som er aktuelle. Feks i disse ferietider: ikke gå il sentrum politistasjon for å søke om nytt pass. Her er det rakkerns lang kø.
Men hvem i svarte har laget menyene på toppen (de røde). Her finner man en meny som heter strategier og analyser. Hva i svarte er det å ha i en slik meny? Har noen lest hva som står der? Det er jo helt bananas. De burde jo heller ha noe med anonymt tips, eller narkotika eller whatever.
Nei denne siden er lagt kun med et eneste formål: Være politiets egne intern avis. Den er lagt kun for politiet og ikke for oss som bor i landet. Nesten så jeg vurderer å sette opp en egen protest side bare at jeg ikke har tid til det
www.alternativpolitiside.no som viser hvordan det burde være