zapotek
Medlem
Apropos sjuskete salg, kan godt tenkes dette var en pengelens student.
Egentlig er det bedre om man tar seg tid til å jatte litt med dem, bare man passer på å holde tunga rett i munnen. Klarer f.ex. åtte stykker hver å få dem til å bruke en time på oss før vi sier nei takk, så er det bare en time for hver av oss, som er ganske overkommelig å ta inn igjen, men for dem er det en hel arbeidsdag bortkasta, får man med seg 40 stykker, så blir det en UKE bortkasta, osv... Jeg tror egentlig ikke det skal så voldsomt mye til før man kan klare å gjøre den businessen der veldig mye mindre lønnsom
Apropos sjuskete salg, kan godt tenkes dette var en pengelens student.
Og dette er ikke uetisk??
Kanskje jeg skal finne 40 stykker som kan bruke opp en uke av din tid med forespørsler om tilbud etc...
Svindler er ingen beskyttet tittelSvindlere som ikke er dømt kalles uetiske markedsførere.
Svindlere sitter i fengsel.
Svindler er ingen beskyttet tittel
Du kan godt hevde at det har en verdi og jeg kan godt strekke meg til å si at det har en mikroskopisk verdi. Men selv da er det svindel på linje med å selge en 5-kroners Rolex for 100.000,-.
Står det Rolex på klokken skal det ikke være et spørsmål om den ekte eller ikke, den skal være ekte.Selger du rolexen som en ekte er det jo svindel,
Hvis det er en replika eller kopi som selges får selger heller skrive Lolex, aRolex, Bolex eller noe annet.men skriver du at det er en replica eller en kopi
Det kan du gjøre, men annonserer du 5-kroners Rolexen som en replika og forlanger 100.000,- har du større problemer enn en usolgt replika å stri med.er det ingenting som hindrer deg i å forlange 100.000 for den.
Står det Rolex på klokken skal det ikke være et spørsmål om den ekte eller ikke, den skal være ekte.
Hvis det er en replika eller kopi som selges får selger heller skrive Lolex, aRolex, Bolex eller noe annet.
Svindlere som ikke er dømt kalles uetiske markedsførere.
Svindlere sitter i fengsel.