Får ikke opp noe live tv fra NRK her på pc`en. Noen som får det opp?
Tonny Kluften Administrator 14 Sep 2009 #1 Får ikke opp noe live tv fra NRK her på pc`en. Noen som får det opp?
skogtrollet Medlem 14 Sep 2009 #2 Får det opp fint her: Velg! 09 Valgnatt - Valg 2009 - NRK Nyheter 1 sekunders delay i forhold til tv.
Får det opp fint her: Velg! 09 Valgnatt - Valg 2009 - NRK Nyheter 1 sekunders delay i forhold til tv.
Santo Active Member 14 Sep 2009 #3 Nei, dessverre. Sikkert for mye pågang. Man kan se noe lignende på TV2. Interaktiv valgvake | Valg 09 | TV 2.
Nei, dessverre. Sikkert for mye pågang. Man kan se noe lignende på TV2. Interaktiv valgvake | Valg 09 | TV 2.
Tonny Kluften Administrator 14 Sep 2009 #4 Takk for det, ser ut som at det er for stor pågang på NRK ja. Får ta til takke med TV2 så lenge da. Men jeg vil se Geir H.!!!
Takk for det, ser ut som at det er for stor pågang på NRK ja. Får ta til takke med TV2 så lenge da. Men jeg vil se Geir H.!!!
sKrud Meget sliten student 14 Sep 2009 #5 Flott! Da kan jeg følge litt med alikevell...NRKs nettsendinger fungerer svært dårlig utenfor norge...
Flott! Da kan jeg følge litt med alikevell...NRKs nettsendinger fungerer svært dårlig utenfor norge...