Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nordmenn og digitale medier

MHP

New Member
Hei,

Jeg jobber med research til en analyse av nordmenns forhold til digitale medier.
— Hva gjør/ hvor er nordmenn på nett, største forum og sosiale nettverk, innflytelsesrike personer osv.

Har problemer med å finne utfyllende informasjon om dette. Noen som kan hjelpe? Setter stor pris på linker til relevante rapporter, analyser, artikler, blogger.
 

zapotek

Medlem
Vær bare obs på at TNS gallup kun har statistikk fra nettsteder som bruker (og betaler) deres trackingsystem. Det er SVÆRT mange mellomstore nettsteder og blogger som ikke er med i dette systemet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei,

Jeg jobber med research til en analyse av nordmenns forhold til digitale medier.
— Hva gjør/ hvor er nordmenn på nett, største forum og sosiale nettverk, innflytelsesrike personer osv.

Har problemer med å finne utfyllende informasjon om dette. Noen som kan hjelpe? Setter stor pris på linker til relevante rapporter, analyser, artikler, blogger.

Det ligger vel en del tall rundt på nettet...

Tipper både Thomas Moen, Øyvind Solstad og kanskje Arnstein Larsen har publisert artikler om dette..... Bruk google!
 

MHP

New Member
Ok, takk for info og navn! Faktisk ikke så lett å finne gode rapporter og analyser når man googler.. Er gjort masse forskning i for eksempel USA og Sverige, men jeg finner lite fra Norge
 
Topp