Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen tanker?

Urverk

Medlem
Joda, veldig på spissen. ;)
Men hva er grunnen til at et gavekortet har så elendig holdbarhet?

Vel tanken bak det er vel at vi tror at folk som gir gavekort ikke kjøper gavekortet et halvår før de skal gi det bort og de som får gavekort ikke trenger et år på å bestemme seg hva slags klokke de vil ha :eek:
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Et gavekort er en bra måte for deg å få inn penger på, uten å levere produktet (enda).
Hvis de hever kjøpet kan du jo tilbakebetale med et nytt gavekort? Samme om de noen gang kommer til å innløse den, pengene har du fått alt.

Men selv driver jeg ikke med gavekort og sånt pga administrasjonen.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hey!

Nice ;)
Mye kult, men dere tar ikke inn klokker som viser tid med binæra tallsystemet?
Som denne f.eks : ThinkGeek :: LED Binary Watch

Prøvd å bestille en slik klokke fra TG 3 ganger, men hver eneste gang får jeg beskjed om at den varen ikke lenger er på lager.. og jeg vil/skal ha en slik..

Såååå om dere lagerfører slike typr klokker med binære tallsystemet har du en kunde ;)

/S
 

Nutz

Med lem
Kjøp et gavekort til deg selv, og sats på at han får sporet opp dette produktet innen 3 måneder. :D
-Bærre erter litt..

Hva med en klokke som viser Unix Time-Stamp? -Litt mer utfordring å tyde kanskje?
 

Urverk

Medlem
Hey!

Mye kult, men dere tar ikke inn klokker som viser tid med binæra tallsystemet?
Som denne f.eks : ThinkGeek :: LED Binary Watch

/S

Hei sjefskoder, takk for innspill.
Rart du skulle nevne det, men vi snakker med japanske produsenter for øyeblikket til å kunne ta inn den klokken samt andre LED klokker, men da kapitalen ikke flyter fritt for øyeblikket må vi vente litt da de krever litt vel store kvanta om gangen. Men når vi får inn skal jeg si i med en gang :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Hei Mr Urverk!

Jeg legger igjen et par kjappe konstruktive tilbakemeldinger på Urverk.no:
- Synes også header og spesielt fontene/grafikken på høyresiden kan gjøres noe med. En grafiker kan nok lett gi nettbutikken et ansiktløft med et enda mer stilrent og eksklusivt utsende.
- Savner flere produktbilder av klokkene. Flere bilder vil gjøre at brukerne får mer lyst til å kjøpe et produkt der det første bildet allerede har vekket en interesse. Få tak i flere gode produktbilder, så kan det være at du ser en økning i konverteringer bare pga. dette! Det kan i alle fall ikke gjøre butikken annet enn godt, da flere av klokkene ser veldig flotte ut.
 

hohohoo

Medlem
Kjøp-knapp på forsiden, og en annen farge på kjøpsknappen. Ellers en bra side.... Pirk muligens, men folk er vanedyr og høyrehendte, og de fleste handlekurver er oppe til høyre.
 

Urverk

Medlem
Kjøp-knapp på forsiden, og en annen farge på kjøpsknappen. Ellers en bra side.... Pirk muligens, men folk er vanedyr og høyrehendte, og de fleste handlekurver er oppe til høyre.

Takker for svar. Da dette er en Mystore butikk er kjøp-knapp og alternativ farge foreløpig ikke mulig med løsningen vi har. Handlekurven kan flyttes men ødelegge for banneren. Så for øyeblikket ikke mye å gjøre der, men absolutt noe å ta meg seg hvis ting forandrer seg litt i fremtiden. :)
 
Topp