En liten oppdatering nå i julestria bare:
Navn:
Funnet. Men, blir ikke å offentliggjøre det ennå, da jeg ikke har fått registrert det ennå grunnet at alle liksom har ferie nå. Tilogmed norid.
Når navnet er registrert blir jeg muligens å spørre om litt hjelp til å lage logo, kanskje en logo-konkurranse av et eller annet slag?
Noen som ser for seg at de kan bidra med en smakfull logo?
Medlemmer:
Opptellingen fra tråden viser nå at disse bloggene/nettsidene er interesserte i første omgang:
Digge — Diggbare ting og tang for liten og stor.
Agurkposten.no
49studio.com
norskeplugins.com
sideblikk.com
I tillegg har noen meldt seg på PM, som ikke har ønsket å offentliggjøre sin interesse i denne tråden av ulike årsaker.
Vi bør klare å få noen flere blogger enn dette interesserte i løpet av januar. Jeg skal sende ut invitasjoner til noen fremtredende bloggere i norge når alt er mer eller mindre klart. Kjenner jo til noen som jeg kunne tenkt meg å ha med.
Det er bare å melde seg på hvis du har en blogg eller nettside du kan tenke deg å delta med! Send pm til meg eller svar i tråden her..
Portal og funksjoner:
Jeg holder på så smått å lage et design. Og dessuten tråler jeg nettet litt etter interessante plug-ins og små script som vi trenger. Her er noen av de ønskede funksjonene som noen kanskje har tips om hvordan vi kan få til?? Setter pris på tips her..
Visning av feeds fra medlemmenes sider:
Check. Denne er klar. WP har masser av slike plug-ins.
Nettverkets internforum:
klar denne også.
Teller:
Ikke klar. Vi må ha en teller som er lett og enkel og som teller det vi er interessert i. Altså UV og sidevisninger. Det er det vi trenger i første omgang. Noen som har tips her til et enkelt script?
Annonsesystem:
Ikke klart. Openads? Funker det tror dere? Eventuelt andre tips? Vi kjører annonsesystemet fra min dedikerte server.
Forøvrig?
Jeg trenger innspill på følgende:
Hvordan ser dere for dere at dette skal fungere?
Hva vil dere ha ut av dette?
Hvilke forventninger har dere?
Har du tjenester (design, koding, themes, etc) som du ønsker å tilby/annonsere/markedsføre gjennom nettverket?
Ellers noe du vil tipse om??
Setter pris på all respons..